Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

OMGWTF?!?!?!?!

Postat

Jag stod ut i drygt en minut. Men nÀr hans röst sprack i första refrÀngens sista strof var det bara för mycket ...

*krÀks*

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Ja jÀvlar i helvete vad vÀrdelöst och Àckligt...

Postat (redigerat)

Herregud!? Var hittade du den hÀr?

Först trodde jag att det var sÄngaren i Cheap Trick som kom gÄendes pÄ stranden och att det hela var ett humorinslag med dubbla eller trippla ironiska förtecken (sÄdÀr sÄ att man tappar rÀkningen - och ingen kan kritisera det för att vara precis sÄ dÄligt och ytligt som det egentligen Àr).

Men efter första refrÀng började jag tvivla.

Det Àr bland det sÀmsta jag nÄgonsin sett. I tredje refrÀng nÀr unisonkören sjunger "Amarrucca" pallar jag definitivt inte mer.

Vad Ă€r det hĂ€r? 😳

Redigerat av joachime
Postat

Producer and Guitarist: Bob Kulick ... [4:57]

Vad i helvete!?

(Trummorna mÄst ha varit Addictive Drums... inte för att det pÄ nÄgot sÀtt mÄste vara en dÄlig sak. Men ÀndÄ.)

Postat

- Hur ska jag vara klÀdd i videon dÄ?.

- Ptja, har du nÄgon vit pikétröja och ett par jeans vore det skitbra.

haha vÀrldsklass!!!

Postat

Ha ha ha.Ja jÀnkarna Àr ju bra pÄ det dÀr att höja sig skÀlva till skyarna.

Patriotismens sanna ansikte.U.S.A, Amjericka, je je je .Ă€ckligt Svar Ja.

Postat

HAHAhAhaHA sÄÄÄ jÀÀÀkla bra. PĂ„minner om Team America lĂ„ten hehe 😄

Fler som tyckte sĂ„ 😛

Postat

Internetfenomen, javisst.

Men han har tyvÀrr tolkat visningssiffrorna som att folk gillar lÄten.

- Do you think this anthem will still be playing in 100 years?

- I believe that it will be around for longer than that. Just like the old black and white films that people still watch today. I believe our song is a special and rare thing.

The cameraman (dp) who shot it was Tip McTartland' date=' he was amazing, and his camera was amazing. He was shocked, and excited. In his words, it was the greatest video in the history of the world.[/quote']
I went to lunch with a friend and I gave him the first DVD and he grabbed it and took it to Paul McCartney' date=' and Paul really liked it.[/quote']
Postat

Patetiskt.

PÄminner mig om nÀr jag rÄkade snubbla förbi nÄt som jag aldrig lyssnar pÄ annars, en kommersiell radiostation, Mix Megapol. Jag stannade till dÄ de spelade Born in the USA med Bruce Springsteen. Den unga radiopratartjejen surrar nÄnting efter lÄten om att "det Àr hÀrligt att det görs lÄtar som helt och fullt hyllar USA". DÄ vaknade kommunisten i mig!

Postat (redigerat)

Jag hÄller med artisten. USA Àr fantastiskt! Jag skulle vilja bo i USA. De kan minsann kriga. Jag ville vara med i hemvÀrnet, men de ville inte ha mig med. Jag ville för mycket, helt enkelt. A propos videon; underbart garnityr!

Redigerat av nixpix2
Postat

Patetiskt.

PÄminner mig om nÀr jag rÄkade snubbla förbi nÄt som jag aldrig lyssnar pÄ annars, en kommersiell radiostation, Mix Megapol. Jag stannade till dÄ de spelade Born in the USA med Bruce Springsteen. Den unga radiopratartjejen surrar nÄnting efter lÄten om att "det Àr hÀrligt att det görs lÄtar som helt och fullt hyllar USA". DÄ vaknade kommunisten i mig!

Hyllar USA? Den Ă€r ju ganska kritisk om man lĂ€ser texten - men allt kan förstĂ„s missuppfattas om man bara lyssnar pĂ„ att han sjunger om USA och tror att det Ă€r hela grejen... :rolleyes: Born in the USA Ă€r för övrigt en skittrĂ„kig och vĂ„ldsamt enformig lĂ„t, men Ă€ndĂ„... 😉

Postat

Den Àr ju ganska kritisk om man lÀser texten

varför lÀsa texten nÀr man kan leva vidare i sin egen förutfattade drömvÀrld?

lĂ„ten Ă€r ju bra för övrigt 😎

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.