Jump to content
Annons

Youtubeklipp där vi själva är med


slejnard

Recommended Posts

Annons

En sökning på mitt/vårt band gav 6 träffar på youtube. Tyvärr är det inga "äkta" videos eftersom vi aldrig spelat in nån. Det verkar vara ihopsatt dravel av folk ute på moder jord.

Timeless Miracle

Nån visa är från skivan 2005, nån utan ljudkvalitet alls och nåt clip från nån demo vi la upp. Nåväl, finns det upplagt på youtube så har iaf nån haft nån åsikt om oss och det är kul 😆

Vid en andra körning så verkar det faktiskt som alla officiellt gjorda låtar finns där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte att den nog borde ligga här!

Medverkar gör jag bara i totala produktionen så inte fasen får man chansen att synas dock.

Gjorde en kul video med lite budget åt ett benat bra band som heter Ammotrack.

Checka in och kommentera gärna.

Kudos åt Global VJ's som gjorde hela grejjen möjlig med sina lasrar och skärmar!

Regi, edit och produktion and you name it..: Cruncharn'

Täjk käär!

Link to comment
Dela på andra sajter

Länkar här till två musikvideos jag är med i. Jag på trummor 😐

Mr. Birkenstock

Johnny

Mr. Birkenstock är den bättre av dem. Johnny är bara ett experiment egentligen då eleverna på

utbildningen DMD (Digital Media Distrubution) här i Hultsfred skulle ha en workshop om hur man gör

en musikvideo. Men Birkenstock är den seriösa av dem 😆

Se och bedöm!

Link to comment
Dela på andra sajter

Till Scarved: Haha, roligt när gitarristen fick apelsinen i skallen när han lirade på sin "orange" ca 3.08 😆 . Riktigt skön låt och rolig video! 🙂 Bra lirat!

Tackar som tusan 🙂 Haha, fan va dum jag känner mig nu. Har faktiskt aldrig tänkt på den kopplingen du gjorde 😲 Det gav mig ett gott skratt.

Kul att den uppskattas!!

Edit: Kan även tillägga att det har hänt något med ljudet i komprimeringen på Youtube-versionerna på videon till Birkenstock. Därför blir det högre volym i vissa stopp.

Inte meningen att det ska vara där.

Redigerat av Scarved
Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar som tusan 😲 Haha, fan va dum jag känner mig nu. Har faktiskt aldrig tänkt på den kopplingen du gjorde 🙂 Det gav mig ett gott skratt.

Kul att den uppskattas!!

Brukar lägga märke till sånt få andra ser... 😆 Men nog måste det vart lite medvetet från regimakaren eller? 🙂 I annat fall är det ju lite "magiskt".

Keep rockin´!

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar lägga märke till sånt få andra ser... 😆 Men nog måste det vart lite medvetet från regimakaren eller? 😲 I annat fall är det ju lite "magiskt".

Keep rockin´!

Det kan vara så, men min käre bandmedlem sa precis över telefon här att det var nog lite magiskt 🙂 tror inte det var något vår regissör tänkte på.

Men man vet ju faktiskt aldrig! Bra gjort iaf 🙂

Will do \m/

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är ett klipp från ett program jag var med i, nu i onsdags (18/2-09) "Eftersnack" på SVT (svtplay) lirar även en liten trudelutt...

Tittade precis på programmet. Jättebra! Du är grym på harpan!

Blir riktigt sugen på att plocka ner vår gamla nyckelharpa och försöka få snurr på den.

Roligt att lyssna på dig, både prat och spel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi hann aldrig med någon video tyvärr, men det finns några träffar där folk gjort lite egna videos, alltid kul!

En låt jag skrev när jag var 17år "11år sedan" på ett hotellrum, sommarjobbade som resemontör och väldigt knappt om tid innan inspelning av debutplattan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...