Jump to content
Annons

Youtubeklipp där vi själva är med


slejnard

Recommended Posts

Annons
Analogfreak (oregistrerad)
klipp från kanal lokal på
där mitt band lirar playback, pga platsbrist och dålig ljudisolering i studion..🙂 Lite av en protest, så finn fem fel..😄

Saxofonisten måste öva på att röra på fingrarna så det ser trovärdigt ut att han spelar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet ett där jag är med men det tänker jag fan inte visa för det är från när vi gick i ettan och spelar skitdåligt haha.

Men ni kan få den här studio diary-videon jag gjorde när vi var i studion med ett popband jag spelar gitarr i. För lång för youtube så vi lade upp den på myspace. http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...ideoid=46007872

Jag är killen med brunrött hår och som ofta har vitt linne på sig. Jag är ganska mycket bakom kameran men tittar fram då och då. Ni som är nyfikna på hur jag ser ut kan ju hoppa dram till 7:14 då jag spelar in lite gitarr. Vid 10:46 spelar jag klockspel för första gången! Många pinsamheter i denna film som jag är mycket stolt över. Filmad på min systers gamla kassa dv-kamera. 🙂

Mycket roligt he he.. Rabieshund du verkar väldigt begåvad studio musiker du 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är lite låtar som jag är med och spelar på Youtube!

Lite blandad "Bebophistoria" kan man väl säga:-)

Jag spelar keyboard bye the way.

Redigerat av Bebopkeys
Link to comment
Dela på andra sajter

ojoj vilken fart det blev här....sa jag fart? ☺️ " you have just farted" 😄

Ska kolla upp allt sen men det jag sett hittills lovar mkt gott!!! Riktigt kul att ni postar!

Vanhalensnubben där krossar ju det mesta! Jo en fråga: På youtube kallar du dig qwertygitarr. Bor du månne i min by eller hur har du kommit på det nicket?

Cruncher: jag blev rädd o har inte sovit sen igår sen jag såg gaphia.... 😛 ........ 😄 hemskt snygga melodier! / mörkrädd

Var inte rädd.....fortsätt posta!!! Även det ni inte är nöjdast med 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Med ett av mina nuvarande band, jag på sång, hyfsat hes och hyfsat full:

Ett liveklipp från -04, jag spelar bas. Synd att ena gitarren låter mest av nån anledning, den ska finnas på nån bland-dvd och då tror jag det är ordentligt mixat.

Link to comment
Dela på andra sajter

klipp från kanal lokal på
där mitt band lirar playback, pga platsbrist och dålig ljudisolering i studion..😄 Lite av en protest, så finn fem fel..😄

Att ställa upp på playbackframträdanden är lite som at gå med på att göra en musikvideo. Man lämnar realismen bakom sig och det är inte helt okomplicerat att skämta om det faktum att man inte spelar "på riktigt". De flesta som tittar utgår ändå från att det inte är helt på riktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

It's not the fart that kills, it's the smäll! 😄

- En låt jag gjorde för ett par år sen, inte mycket till musikvideo, satt och klippte och klistrade lite bara, ni får ha överseende 🙂

Bra melodi du gjort. Gillar den mycket 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

It's not the fart that kills, it's the smäll! 😄

- En låt jag gjorde för ett par år sen, inte mycket till musikvideo, satt och klippte och klistrade lite bara, ni får ha överseende 🙂

Bra melodi du gjort. Gillar den mycket 😄

Tack så mycket 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...