Jump to content
Annons

Studio forum på Spotify!


joachime

Recommended Posts

Nån som vill ha en invitiation?

Först till kvarn ...

Jo tack. Ska ut en sväng men kollar sen.... 🙁

E-postadress?

Jag gillar hans attityd. Inte bråttom alls. Han tar gärna emot en invite. Ska bara ut en sväng först. Träffa kompisar, kanske dricka en öl, sova över hos du-vet-vem. Nåja, när han till slut kommit hem på söndag kväll, tagit en dusch och några knäckemackor och kollat några snabba sammandrag från helgens ligamatcher, då ska han ge dig sin e-postadress.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 366
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Nån som vill ha en invitiation?

Först till kvarn ...

Jo tack. Ska ut en sväng men kollar sen.... 🙁

E-postadress?

Jag gillar hans attityd. Inte bråttom alls. Han tar gärna emot en invite. Ska bara ut en sväng först. Träffa kompisar, kanske dricka en öl, sova över hos du-vet-vem. Nåja, när han till slut kommit hem på söndag kväll, tagit en dusch och några knäckemackor och kollat några snabba sammandrag från helgens ligamatcher, då ska han ge dig sin e-postadress.

Haha nu var det inte riktigt så tufft. Jag åkte iväg och hämtade sonen från "stuffa". 😄 Nu har jag fått en invite, tack Assar!🙂

Blir spännande att utforska....

... sen....ska baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaraaa 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det skulle vara intressant med en lista som enbart innehåller forummedlemmars egna grejer på Spotify.

Finnes intresse?

Är det endast utgivet material som finns på Spotify, och hur hamnar det där? Vet nån?

La förresten till Lee Ritenour och You make me feel like dancing till spellistan. Det svänger så det svartnar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det skulle vara intressant med en lista som enbart innehåller forummedlemmars egna grejer på Spotify.

Finnes intresse?

Jo, absolut!

Alltid kul att höra ju!

Hur får man upp sina alster där? Jag skrev till dem att jag var intresserad men de har inte hört av sig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Lade till lite bra muzik:

The Decemberists - From My Own True Love - ett av mina favoritband! Deppig låt med skitsnygg melodi och vacker text.

The Decemberists - The Sporting Life - Raka motsatsen till förra låten, den här är riktigt party.

Miracle Fortress - Have You Seen In Your Dreams - experimentell indiepop typ. Upptäckte idag och gillar det även om de snott sångmelodin i Maybe Lately från Beach Boys - Don't Worry Baby. 😉

Om ni gillade det med Decemberists så finns det två album och en eller två EP:s uppe på Spotify som alla är kanonbra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det skulle vara intressant med en lista som enbart innehåller forummedlemmars egna grejer på Spotify.

Finnes intresse?

Jo, absolut!

Alltid kul att höra ju!

Hur får man upp sina alster där? Jag skrev till dem att jag var intresserad men de har inte hört av sig...

Ja hur gör man? Går det att lägga upp "osläppt"? Jag o min sångfågel Elin har spelat in en "Tribut till Eva Cassidy" som vi är nöjda över. Cover på cover sas. Går ju inte här på Forumet ang upphovsrätt, eller går det med tex "The water is wide" en gammal folksång? Såg på Spotify att det finns en hel del tribut-grejer där. Bra sida förresten!

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh, om någon av er fortfarande har en invite över så är jag jätteintresserad och skulle bli väldigt glad 🙂

m_lavrell (at) hotmail.com

🙂

Om du kryper lite till så ....

😄

(den kommer)

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh, om någon av er fortfarande har en invite över så är jag jätteintresserad och skulle bli väldigt glad 🙂

m_lavrell (at) hotmail.com

🙂

Om du kryper lite till så ....

😄

(den kommer)

🙂

Fan va snällt! 🙂

Tack som inåt bängen!

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Les Rythmes Digitales - Jaques your body.

Ni vet musiken till robotcitroengen...

Stuart Price lilla lekstuga, Stuart har proddat Madonna.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Trevligt! Det var inte igår jag lyssnade på "Music makes me lose control"! 😎

Adderrade två låtar med lite tyngd. Den ena från Tampas i slutet av 80-talet, den andra någonstans från Sahara på den här sidan milleniet.

Music makes me lose control är kanon!

Jag adderade John Fozz - Underpass

Varför? En syntklassiker, ett geni...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det skulle vara intressant med en lista som enbart innehåller forummedlemmars egna grejer på Spotify.

Finnes intresse?

Är det endast utgivet material som finns på Spotify, och hur hamnar det där? Vet nån?

La förresten till Lee Ritenour och You make me feel like dancing till spellistan. Det svänger så det svartnar.

Lee Ritenour och You make me feel like dancing ? Du är fanimej inte klok! 😛 Gillar det skarpt! (Brorsan sjunger fortfarande You make me feel like dancing när han får chansen. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Lee Ritenour och You make me feel like dancing ? Du är fanimej inte klok! 😆 Gillar det skarpt! (Brorsan sjunger fortfarande You make me feel like dancing när han får chansen. 😄

Skön gitarr!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul grej det här och bra med nya musiktips. Undrar när de börjar bygga ut Spotify med mer communitygrejor... polare, möjligheter att betygsätta, topplistor, genrebaserade. Jag ser ingen ände på raden av möjliga funktioner som skulle kunna adderas till den här tjänsten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har haft en Stina Nordenstam period ett tag nu så jag la till "125"

Och jag var tvungen att kontra med Butterfly från samma platta som ju är bästa låten 😆

Sedan blev det Spin the context med Anja Garbarek också.. Gillar man Nordenstam så kommer man älska Anja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...