Jump to content
Annons

Studio forum på Spotify!


joachime

Recommended Posts

Studio forum har en egen playlist på Spotify.

Lägg till musik du tycker andra medlemmar borde höra. Berätta gärna i tråden vad du lagt till och varför. 🙂

Eller lyssna vad andra medlemmar rekommenderar dig!

Studio forums playlist på Spotify!

Edit: Assar har skapat en playlist där du lägger material du själv medverkat på. Spelar du instrument, sjunger, spelat in eller kanske skrivit låten? Put it in here!

Redigerat av joachime
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 366
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Kul idé!

Ska man va ego och lägga in sin egen musik, eller bra annan sådan? 🙂😱

En av varje, kanske? 🙂

New Modern Angels "All the things" (ego)

IAMX "The negative sex" (för att det är en riktigt bra låt, med både pop/electro/hit-känsla imho)

Redigerat av android
Link to comment
Dela på andra sajter

Kul idé!

Ska man va ego och lägga in sin egen musik, eller bra annan sådan? 🙂😱

Fritt valt, tycker jag. Addera musik som ni tycker kan vara intressant för resten av forumet.

Glöm inte bort att skriva det här i tråden om det är ni själva som spelar/skrivit/mixat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul idé!

Ska man va ego och lägga in sin egen musik, eller bra annan sådan? 🙂😱

Fritt valt, tycker jag. Addera musik som ni tycker kan vara intressant för resten av forumet.

Glöm inte bort att skriva det här i tråden om det är ni själva som spelar/skrivit/mixat!

Vaf** ... kan man gör så???

Sjysst! 🙂

Har lagt till lite Tangerine Dream eftersom jag vill slå ett slag för den suggestiva krautrocken!

Jag antar att man måste vara premiummedlem för att göra så?

Kanske dags att börja betala ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag antar att man måste vara premiummedlem för att göra så?

Kanske dags att börja betala ...

Njae, har iofs inte testat, men om du gör en egen playlist och högerklickar på den där i listan till höger kan man t.ex. välja att göra den till "Collaborative playlist". Och där finns även möjlighet att kopiera en länk till den, så att man t.ex. kan klistra in den på sitt favoritforum.

Även utan att vara premiummedlem alltså. 🙂

Redigerat av android
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg att nån lagt till en Headhunter i playlisten Joachime... så jag la dit en till 😉

Haha! Tack!

Sex and drugs and rock'n'roll, that's my cup of tea!

Tro det eller ej, men den kom väl till pass i min speed metal playlist som jag håller på att sätta ihop. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Sex and drugs and rock'n'roll, that's my cup of tea!

Letade efter den ... med Ian Dury ... men den saknas fortfarande. Synd. Sjysst låt.

Vem har lagt in "Hell bent for leather" med JP??? 😉

Den gjorde de efter USA-turnen där Rob Halford frossat loss bland läderbögarna och sen gjort stilen till sin. Men det var det ingen som fattade då ... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

frossat loss

Så var det 😉 ... och USAutgåvan av albumet heter Hell Bent... och inte Killing Machine som den betitlats häröver.

**

Men fan, man kan alltså lägga till låtar på vilka spellistor som helst därute? Om jag kan lägga låtar på en lista skapad av Joachime, så kan jag lägga låtar varsomhelst? Det öppnar ju nästan jobbiga möjligheter ... Eller finns det listor både lokalt och på nätet/kopplade till användare?

Jag får nog rota runt lite i Spotifyfunktionerna så jag hajjar...

tjing

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...