Jump to content
Annons

Studio forum på Spotify!


joachime

Recommended Posts

Annons
  • Svar 366
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Hahahaha, vafan är Zamla Mammaz Manna - Asfaltvisan? Hahahaha!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ännu en våg av gammal new wave sköljde nyss över mig. Jag hann addera låtar med Television, Talking Heads, Gang of Four och Wire.

television personalities!

edit: Hur kunde du lägga till Wire utan att ta med Outdoor miner? Fy! Bu! 😉

Redigerat av SyntaxError
Link to comment
Dela på andra sajter

television personalities!

edit: Hur kunde du lägga till Wire utan att ta med Outdoor miner? Fy! Bu! 😛

Nä, bara Television!

Outdoor miner, riktigt bra låt! Fick för mig att jag redan lagt den till spellistan.

Ah, slarvigt av mig...kanske redan fanns. Men jag menade att jag la till Television personalities...Ett av dom stora ögonblicken i musikhistorien. Lyssna på körerna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, slarvigt av mig...kanske redan fanns. Men jag menade att jag la till Television personalities...Ett av dom stora ögonblicken i musikhistorien. Lyssna på körerna!

La-la-la-la-laa-laah. Part time punks! Kan det vara historiens wimpigaste hockeykör?

Jag la till en låt med Slapp Happy också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag la till "Neon Rose - Love Rock" helt enkelt för det är en otroligt skön låt!

Jag har letat mig galen efter deras album, som jag tror hette "Reload". Med låtar som t ex "The race for knowledge". Förbaskat bra gammal svensk rock, om man bortser från Rogers halvtaskiga engelska uttal. Det verkar inte som att den går att få tag på ...

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Ven har varit med och spelat in/med Joni Mitchell?

Tänker på medlemarnas musiktråd där man varit med... Kankse någon som lagt Joni i fel spellista, om inte TRÄD FRAM!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker vi borde göra några olika studio-playlister som e intriktade mot olika musikstilar. Me tiden så kommer den här playlisten bli väldigt lång och om man då är ute efter tex ny hårdrock så hade det varit enklare med en playlist för just det. Och alla tycker ju inte o alla genres. Vad tycker ni om det?

/M

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker vi borde göra några olika studio-playlister som e intriktade mot olika musikstilar. Me tiden så kommer den här playlisten bli väldigt lång och om man då är ute efter tex ny hårdrock så hade det varit enklare med en playlist för just det. Och alla tycker ju inte o alla genres. Vad tycker ni om det?

Jag tycker inte om någon genre, jag gillar bara musik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker vi borde göra några olika studio-playlister som e intriktade mot olika musikstilar. Me tiden så kommer den här playlisten bli väldigt lång och om man då är ute efter tex ny hårdrock så hade det varit enklare med en playlist för just det. Och alla tycker ju inte o alla genres. Vad tycker ni om det?

Jag tycker inte om någon genre, jag gillar bara musik.

Men jag gillar inte musik, bara genres..

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

La till Shinedown - Second Chance. En modern rocklåt med det soundet som Goo Goo dolls borde tagit patent på 2006...

Även Finger Eleven - Paralyzer, kul låt som helt och hållet bygger på ett stabilt gitarriff.

Bra initiativ den här playlisten, riktigt skoj!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade Alice Cooper's School's Out, en skiva som fick mig att lira både piano och bas på ett annat sätt än tidigare (a'la Status Quo och Nazareth). Vad kan jag ha varit? 12 år, typ? Hursomhelst, lyssna på Blue Turk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...