Jump to content
Annons

Swedish For Beginners enda svenska band på ITC


Signert

Recommended Posts

"Forumbandet" Swedish For Beginners (med bl.a. forummedlemmarna Signert och Thomas) är som enda svenska band utvalt tillsammans med ca. 60 osignade band från hela världen att spela på branschfestivalen In The City i Manchester 20-22/10. ITC är Europas största branschfestival och beskriver sig som "The world's premier new music event" och kallar de uttagna banden för "the bands we think have got what it takes to go from being the ringing in your ears to the name on everyone's lips". SFB handplockades till festivalen av Coke Music/Take Off.

Om någon råkar befinna sig i Manchester i helgen, så spelar vi på söndag 21 oktober kl 22.00 på Pitcher & Piano, 31-33 Lower Mosely Street.

Festivalens sajt: http://www.inthecity.co.uk

För er som håller er i Sverige går det bra att spana in oss live onsdag 17/10 på Wishclub i Göteborg, 30/10 på Debaser, Sthlm, eller 21/11 på Sticky Fingers, Göteborg.

/SFB

Redigerat av Signert
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Så himla najjjs!! 🙂 E du kvar i Kalmar förresten eller vart håller du hus nu? Jag känner mig lite dåligt uppdaterad på studio-folket nuförtiden måste jag säga... 🙂 Kalmar IRL, haha... 😱

Jodå, jag är kvar i Kalmar. Missa inte oss tillsammans med Tones Of Home på Corehouse 5/12! Gyllene tillfälle för en Kalmar-IRL. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...