Jump to content
Annons

Grahn lämnar forumet


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 72
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Känns lite dumt att prata å någon annans vägnar utan att denne själv är närvarande, men jag tror jag gör honom rättvisa om jag säger att han reagerade mycket negativt på upprensningen i avdelningen Utanför ämnet och införandet av Papperskorgen. I brevet jag fick tyckte han inte att man fick ha roligt i Utanför ämnet. Synd, avsikten med upprensningen är att avdelningen ska få vara rolig och relevant men inte tramsigare än resten av forumet. Någon mer som har missuppfattat avsikten?

Det är alltså denna tråd vi talar om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra fråga om muffinmästare. Vi är många medlemmar nu, och för att hålla forumet relevant och fortsatt attraktivt så måste det både styras upp någonstans, samtidigt som det måste få växa åt de håll som det används.

Några av förändringarna medför att några medlemmar påverkas och vissa väljer då att utgå. Tråkigt ibland, men jag tror inte det är så mycket att göra åt.

// lite utanför ämnet //

Läste förresten någonstans om en sociolog som bestämt hävdade att en demokrati inte kan fungera med en befolkning på över 15000 (jag kan ha fel på siffran, men det låg i detta härad). Därefter blev för många människor trampade på, korruption inträffade och så vidare. Vi har en bit kvar och jag tycker nog vi är hyggligt demokratiska ännu så länge :rolleyes: Någon här kan säkert hela historien.

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns lite dumt att prata å någon annans vägnar utan att denne själv är närvarande, men jag tror jag gör honom rättvisa om jag säger att han reagerade mycket negativt på upprensningen i avdelningen Utanför ämnet och införandet av Papperskorgen. I brevet jag fick tyckte han inte att man fick ha roligt i Utanför ämnet. Synd, avsikten med upprensningen är att avdelningen ska få vara rolig och relevant men inte tramsigare än resten av forumet. Någon mer som har missuppfattat avsikten?

Det är alltså denna tråd vi talar om.

Man trampar alltid någon på tårna när man genomför förändringar, oavsett vilka avsikter man än må ha. Tråkigt att han har lämnat oss, han har ju varit med sedan tidernas begynnelse.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han ville komma undan

Bort från nya regler fly

Han täcktes snart av höstlöv

mjölke, svamp och sly

Vem kan årsringarna räkna

Vem ska skugga våran gård

Han blir borta, han blir saknad

I skogens längsta tråd

Dom kan plocka undan stammen

Mala ner den till spån

Men roten den finns alltid kvar

Den kan ingen ta ifrån

Hejdå grahn. Och gonatt. Wherever you are. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...