Jump to content
Annons

Var bor du?


Majken

Recommended Posts

Skulle det inte vara skoj att se vart folk håller hus egentligen? Jo, det tycker jag också och därför har jag skapat en Frappr!-karta (vadfasen det nu är 😱) för forumet.

Hela idén är enkel, ni knappar in vart ni bor, laddar upp en bild (om ni vill) och skriver nåt om er själva. Vips så kommer vi ha en karta över medlemmarna på forumet. Kanske kan vara bra framöver när det planeras nya forum-träffar?

http://www.frappr.com/studioforum

Så hoppa in och lägg till er själva.

Observera dock att det inte går att ändra registreringen i efterhand så tänkt efter en minut extra. Vill ni lägga till er själva men saknar bild så kan ni skapa en ny registrering framöver så tar jag bort den gamla.

/Majken

Redigerat av Majken
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 106
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Hej (igen)!

Nomad, taat, zigenare...whatever. Ingetdera gäller för mig iaf.

Nu har någon ändrat i frågeställningen från "vart" till "var". Så käckt! Gbg här, i så fall. 😱

ta en kaka till?//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Många städer saknas i listan, och jag ser inte hur man lägger till nya... (om man nu kan det?)

Nåja, jag är med iaf!

Tror tyvärr inte att man kan lägga till egna städer. Hade varit skoj annars om man kunnat flytta runt sin lilla pinne så att man kan se exakt i vilka delar av städerna folk bor o.s.v.

Skall kolla om det finns nåt bättre alternativ på karta, men å andra sidan heter den ju Flappr! beta nu, så nya funktioner kanske dyker upp framöver 😱

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

shit ...man hamna i Harrisville i Amerika...men det blev nå't fel 😳 Jag bor i Handen utanför Stockholm :rolleyes:

Majken: du kan kanske krana till så man hamnar rätt..... 😎

Redigerat av karl
Link to comment
Dela på andra sajter

Webbläsarn har snurrat ett bra tag nu. Få se om den hittar Borås men jag får en känsla att det inte kommer göra det.

Aja... Säger tjena från Borås i alla fall. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...