Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Oj, det låter ju tufft. Se till att du inte jobbar för mycket bara, det låter ju som en resursfråga och det är ju chefens uppgift... Jo då, borde kanske jobbat lite mer under ledigheten än vad som blivit av hittills. Är nere på västkusten två veckor, men skulle behöva ledigt efter det här för det är rätt späckat schema. Skulle egentligen gått på Frölunda - Malmö idag men stannade hemma då dottern mår lite halvkasst. Men nu sover hon så då kanske man kan jobba lite 😎

Jo, och det redan spruckna schemat skulle jag då försöka ta igen under mellandagarna... men det sprack det också. Två månader in på tjänsten och det känns som jag ligger 2 veckor efter i mitt schema. Det är kul att det finns mycket att göra dock och jag har blivit indragen i intressanta projekt så det är inte direkt utmattande i detta nu i alla fall.

Fnissar lite åt det jag fetmarkerade. Troligen långt från ovanlig tanke hos folk idag men den är ju samtidigt så inkompatibel med allt förnuft att det egentligen är sorgligt. xD

Västkusten låter dock bra.

Apropå Lemmy så tog jag mitt namn från deras skiva Overkill. Så utan Lemmy hade inte jag funnits.

😆
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det här att det blir en Guns N' Roses-återförening då, vet inte om man ska göra i byxan av glädje eller skräck?! Även om det bara verkar vara Axl, Slash och Duff...

Ja, "återförening" är kanske att ta i. Men det jag vet är att om jag går och ser dom så ska man nog inte vara där tidigt. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, "återförening" är kanske att ta i. Men det jag vet är att om jag går och ser dom så ska man nog inte vara där tidigt. xD

Det vore fan riktigt ballt att se dom. Hoppas det blir en spelning även här. Läste att dom verkar förhandla om 3 miljoner dollar per spelning i USA.

Men ja, man får ju hoppas att Axl skärper till sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dafuq? Jag var på upptäckarfärd på fejjan dårå... en gammal tjejkompis postade någon slags hyllning till sin far så jag började browsa hans profil... han har två döttrar och två söner och min vän är kusin till ena sonen. Dafuq?

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Blir nästan lite nostalgisk här. I högstadiet var jag så fanatisk att det nästan var pinsamt. Somnade alltid till antingen live- eller musikvideo med dom som jag hade på DVD. Det var tider det.

Jah, jag hade på sin tid en hyfsad samling med G&R grejor men tröttnade som på det mesta. Är lite kluven till dessa återföreningar.

Fungerar det ( t ex Maiden) så är det ju succe ett tag men det blir sällan så bra speciellt länge (Purple) eller inte alls (t ex Sabbath). Det mest pinsamma är ju givetvis artister som inte riktigt fattar att lägga av i tid (Whitesnake).

Oftast gör sig nostalgiska minnen bättre just som minnen.

Dafuq? Jag var på upptäckarfärd på fejjan dårå... en gammal tjejkompis postade någon slags hyllning till sin far så jag började browsa hans profil... han har två döttrar och två söner och min vän är kusin till ena sonen. Dafuq?

Definitivt. Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...