Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Sådär ja! Nu har man avklarat sin första abstinens med. Fick kämpa som fan mot lusten att ta några smärtstillande fast att jag inte längre har ont alls. Vaknade och var för trött får att gå upp, men för rastlös för att sova. Tog en varm bastu och en kall dusch och tvingade mig att läsa tills jag somnade med boken i ansiktet.

Intressant upplevelse när kroppen tar över delar av hjärnan men intellektet kan övertyga hjärnan om att kroppen ljuger, typ.

Så en vecka med smärtstillande räcker för att jag ska bli lätt beroende, det kan vara bra att ha i minnet i framtiden. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
k9 (oregistrerad)

Å påtår!

Sen vankas plankstek!!! 😄

Har målat i trappen å. 😑

Trappen? 😕 Trappen som planksteken ska ta? 😳 Alltså menar du halsen... va? 😲

Har du druckit målarfärg??? 🤪 :wacko: 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar bara praktisera samtyckes-sex, så du får gärna utveckla den slutsatsen. 😉

Man skulle tänka sig ett "kl.03 ragg" scenario där man får med sig egentligen en oönskad skata med sig hem, har sex med sagda objekt men ångrar sig bittert efteråt. Gärna dagen efter men ibland även under tiden gärningen utföres. Sk. nupp-ågren, eller knull ångest.
Link to comment
Dela på andra sajter

TV-tabla.se

TV-tabla.se är en snabb och överskådlig svensk TV-guide

SVT1

Tid Program

13.10 Jills veranda, Nashville

14.10 Jag är min egen Dol

15.45 Engelska Antikrundan

16.45 Inför Idrottsgalan

Har ni egna TV-program? 😑

Märk väl att jag ligger under Jill 🥰

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Man skulle tänka sig ett "kl.03 ragg" scenario där man får med sig egentligen en oönskad skata med sig hem, har sex med sagda objekt men ångrar sig bittert efteråt. Gärna dagen efter men ibland även under tiden gärningen utföres. Sk. nupp-ågren, eller knull ångest.

Jävlar alltså, längsta är en grogrund för rödstrumpor. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Man skulle tänka sig ett "kl.03 ragg" scenario där man får med sig egentligen en oönskad skata med sig hem, har sex med sagda objekt men ångrar sig bittert efteråt. Gärna dagen efter men ibland även under tiden gärningen utföres. Sk. nupp-ågren, eller knull ångest.

Jo jag förstod ju att det var så du egentligen tänkte. Över tänkte det jag skrev så min ponäng blev lite långsökt. Jag menar att jag bara praktiserar samtyckessex där MIN kropp är överens med MITT intellekt om att det är läge för lite "riff raff". 😊😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag förstod ju att det var så du egentligen tänkte. Över tänkte det jag skrev så min ponäng blev lite långsökt. Jag menar att jag bara praktiserar samtyckessex där MIN kropp är överens med MITT intellekt om att det är läge för lite "riff raff". 😊😛

Man kan ju också sikta in sig på objekt som helt enkelt inte har intellekt och då är de ju enklare att få deras kroppar överens med mitt. 🤪
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Märk väl att jag ligger under Jill 🥰

Den ända kändisen jag har legat under, eller snarare över faktiskt, är Lisa Ekdal. Det skede några gånger på 90-talet. Hade faktiskt betrotts med hennes portkod dessutom. 🙂😑
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Man kan ju också sikta in sig på objekt som helt enkelt inte har intellekt och då är de ju enklare att få deras kroppar överens med mitt. 🤪

Vet inte om jag borde skriva det första ordet jag tänkte när jag läste den kommentaren.... 😳

nekrofili

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

😱 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hmm blev vist lurad av SVTs nedräkning. De har tydligen inte 60 sekunder på en minut och 60 minuter på en timme. Så hur tusan räknar de? 😱 :ph34r: 😱

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Danmark-USA på tv 4 play (jag registreade en gratis månad där för att kunna se JVM, ett tips bara)

Kanada ska få spö av Sverige på samma kanal 18:30 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ska man passa på att åka iväg och tanka innan bensinen blir skyhög igen?

😕

Va! ska man behöva tanka flygbränsle efter nyår? 😳 :blink: 😳 Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Fortfarande bara 2-1 till USA mot Danmark? Härligt härligt! Kul att se ett så uttalat under-dog-lag kämpa hårt. 🙂

Synd att jag missat nästan hela den andra perioden dock. 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...