Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Åh! Missade kaffeinköpet. Har för vana att alltid ha minst ett extra paket hemma. 😉

Har dock sex oöppnade paket hemma just nu. Har varit läge att köpa mu når butikerna här har haft kaffe som lockvara titt som tätt under julen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har hon en bulle i ugnen?

Hade... en hel massa ☺️

Denna säsong av Felix stör en ingengör var ju riktigt bra än så länga. Gillar pruduktionen jättans mycket.

Staw wårs! 😑

Ja, kan bara hålla med. kul som fan.

Finland-Slovakien är en sjuhelvetes spännande match!!! Den finska sisun gick i gång från underläge. Nu leder dem inför 3:e.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nå. Dricker ni nå kaffe? Nå?!

Det är som att undra om de är nakna på ett nudistläger 😳

Om det smäller högt i krig.

Skiter björnen i skogen.

Hur lång är längstah.

8-3 till Finland. Vilken fullständig överkörning. Likt Sverige mot Danmark 5-0.

Utklassning...

Link to comment
Dela på andra sajter

Yolo! Har du nå ledigt under jul och nyår?

Ptja, nja, fast jo... men *shrug*... mycket jag måste försöka hinna med under de lediga dagarna. Massa jox som skall vara klart nån gång under vecka 2 och just den veckan kommer jag jobba typ dygnet runt i Luleå så det blir att försöka klämma in allt nu då istället.

Självrå?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ptja, nja, fast jo... men *shrug*... mycket jag måste försöka hinna med under de lediga dagarna. Massa jox som skall vara klart nån gång under vecka 2 och just den veckan kommer jag jobba typ dygnet runt i Luleå så det blir att försöka klämma in allt nu då istället.

Självrå?

Oj, det låter ju tufft. Se till att du inte jobbar för mycket bara, det låter ju som en resursfråga och det är ju chefens uppgift... Jo då, borde kanske jobbat lite mer under ledigheten än vad som blivit av hittills. Är nere på västkusten två veckor, men skulle behöva ledigt efter det här för det är rätt späckat schema. Skulle egentligen gått på Frölunda - Malmö idag men stannade hemma då dottern mår lite halvkasst. Men nu sover hon så då kanske man kan jobba lite 😎

Apropå Lemmy så tog jag mitt namn från deras skiva Overkill. Så utan Lemmy hade inte jag funnits.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pico: Luleå är nära mig. Kom förbi å Javanizera! 😮

Om det bara fanns tid... Det blir säkert 16-timmars dagar den veckan.

Alternativt.. jag hoppas det inte blir mer än 16-timmars dagar den veckan. 😆

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...