Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Så där! NU kan jag skriva igen. Min hundar bäddade ner mig i soffan så jag vågade inte röra på mig, för att inte störa dem. 🥰

Två roliga matcher på rad är inte illa som avslutning på julen. 🙂

Finland möter tydligen Kanada när vi är klara med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nu måste Kanada sätta ett mål i minuten utan att släppa in något för at matchen ska gå till OT.

Ja, mystiskt. Magsjuka? Härjar i finska laget...

Ja just det ja. 😏😱 :ph34r:
Link to comment
Dela på andra sajter

😳 Jah... Nu är det den där perioden på nyårsafton jag kallar perineum eller mellangården. Det händer inget speciellt, varken eller. Man börjar småäta, julskinka, bullar chips, öl bara nyttigheter således.

Nu är det en väntan innan man ska skicka nyårs sms och upptäcka att precis hela Sverige fått samma idé samtidigt och linjerna brakar ihop. Ring klocka ring och den där snubblande betjänten och sedan kan man andas uuuuut.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det finns dussintals IRL GTAs där ute. Det var kul med en japansk variant. Lika kul alltid dessa, en del gör det ju så djävla bra. ☺️

Get away menar du väl? Inte GTA, eller ? 😳
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Själv sitter jag med en skotträdd hund som hatar nyår mer en något annat. Så jag får sitta nära henne i minst två timmar framåt. 🙁🥰🙁 :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv sitter jag med en skotträdd hund som hatar nyår mer en något annat. Så jag får sitta nära henne i minst två timmar framåt. 🙁🥰🙁 :(

🙁 Åh, hade hund en gång men den blev aldrig så skotträdd. Den satt i bilen och väntade p mina skjutsessioner på skjutbanan o då vande han sig väl. Tråkigt det där med skotträdsla... Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...