Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)

Nu har jag bokat hälften av semesterns hotellnätter. Snittar på cirka 900 kr/natt för två personer, 3-4.5-stjärnigt. Inte alls tokigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Fan jag började fnula på hur jag skulle behandla rummet där jag ska sitta och svära åt att jag inte kan mixa ordentligt, men ena hela väggen är fönster/balkongdörr. Känns som det kommer bli meckigt....

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan jag började fnula på hur jag skulle behandla rummet där jag ska sitta och svära åt att jag inte kan mixa ordentligt, men ena hela väggen är fönster/balkongdörr. Känns som det kommer bli meckigt....

Hyr en rivningskula och klä av dig naken.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Det kändes som det var Gud som kom på besök, och han behagade tydligen komma till mej i skepnad av en väldig kosmisk kuk."

😄 🥰

😆

😄

Hen kan väl inte vara på riktigt?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)
k9 (oregistrerad)

.... genom att peka och kalla någon för psyksjuk känns inte ok.

Vill bara understryka att det inte är alla med autism eller aspergers som lider av psykiska störningar. De har snarare ett socialnedsättning än en psykisk störning. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill bara understryka att det inte är alla med autism eller aspergers som lider av psykiska störningar. De har snarare ett socialnedsättning än en psykisk störning. 🙂

Asperger är en neuropsykiatrisk störning inom autismspektrum. Kallas ofta för typ "högfungerande autism". Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir tyvärr inget av med Spotify, jävla fuckin skit

Uh oh!

We are very sorry to say that your release Håkan Nilsson. “Johnny Steam”, “Segla Bort”. didn’t quite work.

The great news is it’s easily fixed! Here’s what happened and what you do next ...

Your Album Failed Import due to a unkown error, Please try again

Enter your release on your Spinnup profile, and correct the errors stated in the message, then hit re-import.

Your release will then be on its way to the stores!

Best

SpinnupHQ

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...