Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Undrar hur många småkids på vägarna som tänker "jag har bråttom med mina föräldrars bil" och sen gör idiotiska omkörningar? Lika många som det finns gubbar i fina bilar som måste visa att de fortfarande "har det".. jepp.

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

bra poäng. men att ingå i en diskussion där jag aktivt måste försöka övertyga den andra, inte bara om min egna ståndpunkt, utan även om att den måste argumentera för sin egna, känns som ett sisyfosarbete

Vicken tråd?

EDIT: n/m

Redigerat av pjocke
Link to comment
Dela på andra sajter

Vicken tråd?

EDIT: n/m

Jag försökte införa en "länk or it didn't happen"-regel i längsta nån gång men utan större framgång. Jag följde den aldrig liksom.

Edit: Följde inte regeln alltså och inte länken. Eller det första gav förvisso även det andra.

Edit: Missade ditt nvm. Aja, nvm. xD

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ger du dej in i en diskussion med rockford har du att göra livet ut. Nu har han ju inte valle att debattera med

längre heller.

Kan ju ha att göra med dålig läsförståelse med. Man läser det som står och tänker inte på vad den som skrivit kanske egentligen menade. Då upplevs man ofta som petig eller korkad.
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju ha att göra med dålig läsförståelse med. Man läser det som står och tänker inte på vad den som skrivit kanske egentligen menade. Då upplevs man ofta som petig eller korkad.

jag förstår ofta inte vad rockford skriver. Jag tycker att många av hans påståenden hänger i luften, att han hamnar

i cirkelresonemang och att han, på något sätt, alltid pratar förbi den han pratar med, och detta förmodligen avsiktligt..

Eller oxå är det bara jag som inte begriper.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

jag förstår ofta inte vad rockford skriver. Jag tycker att många av hans påståenden hänger i luften, att han hamnar

i cirkelresonemang och att han, på något sätt, alltid pratar förbi den han pratar med, och detta förmodligen avsiktligt..

Eller oxå är det bara jag som inte begriper.

Låter lite som att han har aspergers tycker jag. Om jag ska vara ärlig. Och ofin nog att säga så. Och det skulle jag tydligen.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...