Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Asperger är en neuropsykiatrisk störning inom autismspektrum. Kallas ofta för typ "högfungerande autism".

Japp! Jag tog den korta vägen som man lärde sig i skolan när jag gick där bara. Då ansåg man ju att ma nföddes med något av dem och hade de resten av livet utan att man kunde bli hjälpt på något sätt.

Som tur är så bedriver man ju mera forskning i ämnet nu. Detta efter att många läkare inte varit så noga med att utreda ordentligt, utan satt diagnosen för att man inte kommit på någon bättre diagnos för patienten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det blir tyvärr inget av med Spotify, jävla fuckin skit

Uh oh!

We are very sorry to say that your release Håkan Nilsson. “Johnny Steam”, “Segla Bort”. didn’t quite work.

The great news is it’s easily fixed! Here’s what happened and what you do next ...

Your Album Failed Import due to a unkown error, Please try again

Enter your release on your Spinnup profile, and correct the errors stated in the message, then hit re-import.

Your release will then be on its way to the stores!

Best

SpinnupHQ

Härligt att fixa till ett okänt fel 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

HUR får man till ett sjysst BB King sound på guran?

En blir förbajjad! 😠

Glömde bort hockeyn! 😱

Finns lite olika sätt. Är det disten du är sugen på så kanske jag har någon idé om hur. Med en röförstärkare så vrider man gainratten tills det ljudet spricker lite lätt när man spelar hårdare, men håller sig rent när man spelar lösare. Sedan så drar man på med slutstegsvolymen tills man hittar en bra dist. Nu kan man kontrollera om bas- eller diskantljuden ska dista mest, genom att vrida på bas eller trebble rattarna på förstärkaren.

Sedan så finns det ju flera sätt beroende på förstärkare och vilken kring utrustning du har. Tror att BB använder en mid-boost innan försteget för att få en varm grunddist. Sedan så gör han nog som jag föreslog för att få karaktär. Men jag gissar bara nu.

Oj skriver i periodpausen så jag vet inte hur bra det blev, rätta mig gärna om ni hittar fel....

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

har väl vart snack om de där hockeybarnen i en smärre evighet nu

😄 Snart är JVM slut så det blir nog mindre hockey här med. Men det är inte långt till OS nu iofs... ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag förlorar hellre mot Kanada än Finland i en final men möter hellre finnarna än kanadensarna i finalen. 😕

Jag vill att vi alltid möter Finland i finalen.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...