Jump to content
Annons

Basshunters FL Studio tutorial video


isotone

Recommended Posts

Annons
  • Svar 165
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Är det bara jag eller jobbar han med omkring 500-1000ms latency? Vi kanske ska starta en insamling till ett ljudkort med asio-drivrutiner. Jag lägger en tia, några andra bud?

/Majken

YouTubes spelare är lite mongo, 90% av alla videos syncar väldigt illa. Men man vet ju aldrig, han sitter säkert på en seg, gammal fullproppad gamer-PC. Han har nog dock snart råd att köpa en ny! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

åh, han är SÅ PATETISK!!!!

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju inga storslagna melodier, men han har ju onekligen hittat ett enkelt sätt att spotta ut massa material. Blev jädrigt stressad av att titta igen...

det där med latency... var det så att det där baren som rullade var där det skulle vara egentligen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var osynkat ljud på filmen...störde mig mest på det...väntar på en storslagen parodi...

Är det någon som kan se om det är en illegal version av FL, kanske finns en splash någonstans som inte ska vara där, jag har ingen aning efterssom jag inte är bekant med det programmet. Vore dubbelkul efterssom har borde få lite stimpengar nu...

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Vore dubbelkul efterssom har borde få lite stimpengar nu...

Tror du verkligen att den typen av jocks som spinner den här låten skriver STIM-rapporter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag eller jobbar han med omkring 500-1000ms latency? Vi kanske ska starta en insamling till ett ljudkort med asio-drivrutiner. Jag lägger en tia, några andra bud?

/Majken

Det borde han inte göra om han inte bytt ljudkort... på den där snutten som de visade på SVT hade han ett M-audio FW410 och det har justa tider (ja, jag har ett själv).

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Är det bara jag eller jobbar han med omkring 500-1000ms latency? Vi kanske ska starta en insamling till ett ljudkort med asio-drivrutiner. Jag lägger en tia, några andra bud?

/Majken

Det borde han inte göra om han inte bytt ljudkort... på den där snutten som de visade på SVT hade han ett M-audio FW410 och det har justa tider (ja, jag har ett själv).

visades det här klippet på SVT???

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag eller jobbar han med omkring 500-1000ms latency? Vi kanske ska starta en insamling till ett ljudkort med asio-drivrutiner. Jag lägger en tia, några andra bud?

/Majken

Det borde han inte göra om han inte bytt ljudkort... på den där snutten som de visade på SVT hade han ett M-audio FW410 och det har justa tider (ja, jag har ett själv).

Har snubben vart med på SVT nu också?!?! 😄

Nu får väl det fan va nog! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Lol. hoppas nu bara att det inte dyker upp en massa basshunterkloner för då får jag panik.

någon som hört hans version till Adam Alsing på mix megapol? Hög irritationsfaktor på den med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det heter bott! Men det är bara CS nördar som vet vad det betyder så jag fick reda på det nyss av alla CS nördar i min klass. Tur att man varken spelar eller är inne på datorn mycket. 😄

Redigerat av Anarchos
Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Har snubben vart med på SVT nu också?!?! :rolleyes:

Nu får väl det fan va nog! 😄

Rapport 2/6 (spola fram till 21:08)

Och reportern säger "båten Anna", utan att veta vad det handlar om 😄

Tack.

Fan vad roligt för killen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snacka om desktopmusik 😄..

Har aldrig förstått mig på det här melodiösa trancetjafset förövrigt, fast han är väl duktig på det han gör antar jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...