Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

God jul pÄ er alla forumiter med familj.

Kör försiktigt i jultrafiken, var defensiva och hÄll avstÄnd!

Mvh Daniel M

Annons
Postat

God Jul. Jag ska se till att bara ta det lugnt med familj och vÀnner och jag tycker att ni ska göra detsamma.

Postat

God jul önskar ironman/henber77

Ja jag bytade nick för att jag inte ville vara en del av den glöttiga hen genus tramset. Som jag inte hade en aning om att det var nÀr jag Blev medlem hÀr. SÄ nej jag har inte haft nÄgra multipla alias hÀr som trÄdskaparen bemödade sig med att starta en trÄd för att han och hans polare trodde det var sÄ.

Man fĂ„r mĂ„nga goda skratt av att lĂ€sa alla trĂ„dar som urartar hĂ€r pĂ„ studio foliehatt 🙂

Postat

God Jul kÀra vÀnner, mÄ tomtens vÀna anlete lysa över eder, ock mÄ edra monitorer frambringa de underbaraste kvÀden!

Postat

God jul önskar ironman/henber77

[.....]

Man fĂ„r mĂ„nga goda skratt av att lĂ€sa alla trĂ„dar som urartar hĂ€r pĂ„ studio foliehatt 🙂

God jul pÄ dig med!

Foliehattar? Tycker mest det Ă€r tomteluvor just nu 😑

Postat

* Snölekar - check

* Glögg - check

* Klappöppning - check

* Missa Kalle - check

* Ett vidlyftigt julhÀlsande - check

Ja, dÄ Àr det vÀl bara maten kvar dÄ.

God jul pÄ er allihop!

Postat

God jul! (Men vi mÄste skjuta upp julfirandet dÄ en knatta verkar ha fÄtt galna-krÀk-sjukan. Tomten fÄr komma imorgon eller i övermorgon istÀllet.)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.