Jump to content
Annons

Studioforums mixtävling - utvärdering/feedback


joachime

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Gissar på att många redan har börjat sin semester eller snart ska iväg. Kanske vore bättre med att vänta till i augusti?

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Nej nej nej påt bara. Semester vad är det? Nu kör vi och det finns väl mobila grejer nu för tiden för den som inte pallar vår underbara soliga sommar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jora, det tror jag. Håller på och bygger det dåliga samvete som krävs för att ta mig an uppgiften. 😉

Haha, ok. 🙂

Vad gäller tidpunkt så kan jag nog hålla mig till efter semestern......bara det händer. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 4 veckor senare...

Jag verkar ha lyckats strula bort alla bidragen från mixtävlingen 😏 Alltså den där packen med alla bidrag som 16-bit filer, som gick att ladda ner. Länkarna här tyder på att det materialet inte längre finns uppladdat där det låg heller.

Tänkte fråga, är det nån som läser det här, som har packen med 16bit filerna kvar? och skulle orka skicka dom - t.ex. via Sprend? Vill gärna ha dom kvar och spara.

Tack på förhand

EDIT: Situationen har löst sig, tack till Joachime.

Redigerat av Signia
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Det var ju prat om att till hösten och nu i det här gråa kalla trista vädret borde det vara dags. 🙂

Redigerat av Die Hard
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med. Det vore kul om vi fick till en tävling till i år. Jag är gärna med och håller i arrangemanget. Det som saknas just nu är ett passande material. Jag var något på spåren men det rann tyvärr ut i sanden. För många led inblandade.

Kom gärna med tips och förslag på mixmaterial! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore nice.

Kommer inte kunna delta, men kommer definitivt att följa. Och eventuell hjälp som behövs kan man gärna bidra med.

Bäst vore nog ett bidrag med anknytning till forumet. Så se efter nu, vad ni har på era diskar och i era arkiv. Att få tag i mixmaterial är den största flaskhalsen för att få igång en ny contest. Så folk, gör en ansträngning nu, så kommer detta igång rätt snart 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Forumet ska ju göras om. Undrar när det blir? Vore ju nice med smidigare enkäter så röstningen blir smidigare!

Samt att man kan lägga upp alla bidragen samt att det vore kul med en spelare som klarar wav/aif i minst 16/44.1 helst 24/44.1.

Kom ingen nu studio forum, Ge oss det vi vill ha! Då kommer iaf jag bli plusmedlem 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Nu vänner har jag äntligen något på g. Vad sägs om 54 spår packade med powerpop/rock? 🙂

Det vore skitbra att få ha något rejält att bita i. 🙂 Släng upp det snarast. Är ju ledig i jul och mellandagarna så har lite extra tid. Och som redan sagts inga röster i tråden så folk kan påverkas av dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är ju ledig i jul och mellandagarna så har lite extra tid.

Precis. Jag tänkte att man kanske behöver något att göra mellan julfrukost, jullunch och julmiddag. 😉

Och som redan sagts inga röster i tråden så folk kan påverkas av dem.

Vi kör på det. Anonyma bidrag och sluten omröstning. Däremot fritt att ge respons på bidragen i omröstningstråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste det vara så svettigt stora projekt att man får ägna timmar åt att bara lära sig navigera bland spåren? Det går att ha en tävling med 10-20 spår också! 😉

Oavsett vilket är jag intresserad även denna gång, men det blir i mån av tid m.t.p. stundande flytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

d

Vi kan mixa 26 spår var? 🙂

Ska försöka vara på denna gång.

Inspirerande!!

Klart det klarar det. Är hårddisken bara frisk och rullar i 7200 så klarar den galant.

Jag har provat att köra 255 spår och det hostade inte ens. Tror tom att det var stereospår, är inte helt säker dock 🙂

Och det var med Sata-2

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...