Jump to content
Annons

Den Nya Forumgenerationen


Valle

Recommended Posts

Vill du överhuvudtaget ha en diskussion, eller är du bara ute efter att beklaga dig? Om det är det senare så fine, då har jag inget mer att tillägga och har ödslat flera tusen ord 😉 helt i onödan 😄

Med tanke på det så är du på anmärkningsvärt gott humör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Valle, jag försöker verkligen men finner det snudd på omöjligt att diskutera med dig...

Och jag finner det snudd på omöjligt att tillfredsställa dig med svar på dina rätt så ospecificerade frågeställningar.

Resultat: Catch 22.

.

Redigerat av Valle
Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses...

Edit:

Det lät lite vänligare än det första du skrev 😄

Jag köper det. Det är om inte annat svårt ibland att kommunicera via forum.

Det blir inte lättare om man blockar vissa forumiter och loggar ut för gott för att sedan fortsätta att ta del i diskussionen med bl a dessa blockerade. Hur ska du ha det?

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Ovanstående är inte ovänligt menat bara för att det är rakt på sak i en, vad det verkar, hettad debatt.

På inga sätt ovänligt, helt rätt. Att vara "rakt på sak" är ju en detalj som jag förespråkar i tråden som motsats till "bomullsinlindningen" (som du faktiskt också är lika duktig på 😉)

Att jag inte svarade på din antingen-eller-fråga berodde på att båda delfrågorna besvaras med "nej". Det var faktiskt ett tag sedan jag gav upp (inlägg #231); nu hänger jag bara på för att alla andra gör det. Och så är det alltid kul att locka fram små vesslor ibland. De är så söta.

Fast jag pallar nog inte länge till.

Link to comment
Dela på andra sajter

På inga sätt ovänligt, helt rätt. Att vara "rakt på sak" är ju en detalj som jag förespråkar i tråden som motsats till "bomullsinlindningen" (som du faktiskt också är lika duktig på 😉)

Privat brukar jag få höra att jag är ovanligt rak och öppen - får tydligen öva på det på forumet 😄

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir inte lättare om man blockar vissa forumiter och loggar ut för gott för att sedan fortsätta att ta del i diskussionen med bl a dessa blockerade. Hur ska du ha det?

Ända sedan jag blockade dig, så har du i runda slängar skrivit ett trettiotal inlägg riktade till mig, det flesta ganska otrevliga, och trots att jag inte ens svarat på de flesta av dem, så bara fortsätter du. Vad fan vill du? Räckte det inte med fem dagars avstängning för att du skulle fatta vinken att låta folk vara ifred från dina påhopp?

Edit: Förresten, vilka blockerade pratar du om? Du är den enda blockerade jag pratat med i den här tråden, och det här är mitt första svar till dig.

Redigerat av Bodhi
Link to comment
Dela på andra sajter

ända sedan jag blockade dig, så har du i runda slängar skrivit ett trettiotal inlägg till mig, det flesta ganska otrevliga, och trots att jag inte ens svarat på de flesta av dem, så bara fortsätter du. Vad fan vill du? Räckte det inte med fem dagars avstängning för att du skulle fatta vinken att låta folk vara ifred från dina påhopp?

Jag har inte skrivit ett enda inlägg til dig. Du bara hoppar in så fort jag skriver något. Om du verkligen hade blockat behövde du ju inte läsa en rad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ända sedan jag blockade dig, så har du i runda slÄngar skrivit ett trettiotal inlÄgg riktade till mig, det flesta ganska otrevliga, och trots att jag inte ens svarat på de flesta av dem, så bara fortsÄtter du. Vad fan vill du? RÄckte det inte med fem dagars avstÄngning för att du skulle fatta vinken att låta folk vara ifred från dina påhopp?

Edit: Förresten, vilka blockerade pratar du om? Du Är den enda blockerade jag pratat med i den hÄr tråden, och det hÄr Är mitt första svar till dig.

Pratar bara om dig efersom du Är den enda som sagt att du blockerat mig. Detta må vara ditt första svar till mig i denna tråd men du har definitivt svarat mig med en mÄngd nedsÄttande inlÄgg i andra trådar. så, har du blockerat mig eller inte? Skulle inte envisas om det inte vore så uppenbart att du ljuger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pratar bara om dig efersom du Är den enda som sagt att du blockerat mig. Detta må vara ditt första svar till mig i denna tråd men du har definitivt svarat mig med en mängd nedsättande inlägg i andra trådar. så, har du blockerat mig eller inte? Skulle inte envisas om det inte vore så uppenbart att du ljuger.

Som jag redan nämnt tidigare: När man blockerar någon så göms deras inlägg i trådar, men det finns en knapp man kan trycka på för att läsa inlägget ändå. I de fall du har skrivit efter mig i en tråd så brukar jag kolla om det är mig du skrivit till.

Vidare så syns även citerade inlägg från andra medlemmar, även när den citerade är blockad.

Så, vill du vara vänlig att sluta skriva till samt om mig nu? Jag har redan fattat att du stör dig på mig, varför inte bara blocka mig om det år svårt att hålla sig ifrån att svara på mina inlägg i trådar - de är ju inte ens riktade till dig.

Redigerat av Bodhi
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog en för att man inte kan skriva i en tolv sidor lång tråd och bara bidra med två smileys, man måste skriva minst 300 tecken, annars byts den nya avataren automatiskt ut mot den gamla 😛

😄

Och jag som trodde att det var riskfritt att enbart använda smiley-snubbarna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blockar inte någon eftersom jag vill hänga med i vad som händer här. Om jag ändå skulle blocka någon skulle jag göra det för att slippa läsa vederbörandes inlägg. Skulle ha svårt att se vitsen med att blocka någon om jag ändå kände mig tvungen att gå runt min egen block för att på så sätt kunna läsa den blockades inlägg. Detta är inget svar på Bodhis inlägg, om han har läst det, utan mera ett sätt att rent allmännt förklara hur jag ser på saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Och jag som trodde att det var riskfritt att enbart använda smiley-snubbarna...

Skojar du, smileysarna är dom farligaste av alla forumtecken 😛

Notera skillnaden på nedanstående:

Du är bäst!

Du är bäst :rolleyes:

eller

Den här tråden är verkligen vettig!

Den här tråden är verkligen vettig 😱

Powerful stuff... 😄

(no possible puns intended)

Link to comment
Dela på andra sajter

Skojar du, smileysarna är dom farligaste av alla forumtecken 😛

Notera skillnaden på nedanstående:

Du är bäst!

Du är bäst :rolleyes:

eller

Den här tråden är verkligen vettig!

Den här tråden är verkligen vettig 😱

Powerful stuff... 😄

(no possible puns intended)

Jepp, smileysnubbar i kombination med text kan vara en nästan dödlig duo, men jag menade enbart smileys... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu om någonsin hade det ju varit guldläge för moderatorerna och förpassa den här tråden till OT-träsket utan att behöva spä på min inbillning om daltande. Jag menar, min "Ace Frehley"-tråd förtjänade bättre än den här.

Disclaimer: Bomullsinlindning: Jag vill inte att detta inlägg ska tolkas som "när vi [moderatorerna] flyttar dina trådar till OT gnäller du, när vi inte gör det tillräckligt snabbt gnäller du". Jag bara skojade lite. Och ingen är fortfarande läskig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...