Jump to content
Annons

Ge mig ditt CTRL+V


laxlaxlax

Recommended Posts

Mittklick: If so, then I have just found a goal to achieve

Ctrl-V: I whistled for a cab and when it came near The license plate said fresh and it had dice in the mirror. If anything I could say that this cab was rare, but I thought, "Nah, forget it. Yo, holmes to Bel-Air!" I pulled up to the house about 7 or 8 and I yelled to the cabbie, "Yo holmes smell ya later!" Looked at my kingdom I was finally there, to sit on my throne as the prince of Bel-Air.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 185
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • 3 veckor senare...

Jag blev kontaktad av [överstruket] som bad mig skicka över lite information till [överstruket]. Nedan finner du några länkar med detaljerad information om [överstruket]. Se även bifogad [överstruket] (PDF).

Tveka inte att höra av dig med frågor!

[överstruket]

Direktlänk till [överstruket]: [överstruket]

MVH//

Valle

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående texten tycker jag den inledande biten kunde vara mer strömlinjeformad, det känns som att det går en bra röd tråd genom texten om profesora och kvinnor på 1700talet, som sedan bryts och hoppar till anna Odell och sen tillbaka till historieberättande. Jag skulle hellre ha stycket om Anna odell efter stycket om nålarna i armen, vad säger du? Och gör du så får du kanske lägga fram referensen till "är hon kvinna, sinnessjuk etc.. " längre fram i texten isåfall. Aja, bara ett förslag.

Och sen håller jag inte med dig och skulle vilja diskutera om identitet och din slutsats, men det är ju bara åsikter. Om du vill det kan vi ta det någon dag över msn eller något.

Bra flyt i sista bitarna iallafall! Spännande läsning, bra idé osv.

kram, Vi hörs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om en låt är kanonbra så är den lika bra på en liten monoradio för en hundring, som i en stereoanläggning för en miljon. Om låten är skitdålig så blir den inte bättre när den spelas upp på miljonanläggningen heller.

Musiken är och förblir alltid det primära (det kan nog inte ens de mest inbitna tekniknördarna säga emot) - MEN det är ju ännu mer njutbart om det dessutom låter bra och inte är söndermanglat till kasst MP3-format och spelas upp genom trasiga högtalare, utan det mest naturliga är att ständigt sträva efter högre ljudkvalitet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...