tordA Postat 6 juli 2009 Dela Postat 6 juli 2009 Tre? Blir inte det lite jobbigt och flytta huvudet? Hittade förresten en härlig artikel om att jobba med fler skärmar och vilka som ökar produktiviteten. Enligt studier i artikeln (klicka på länkarna till PDF i artikeln) är EN 24" det bästa för produktiviteten. http://www.webdesignerdepot.com/2009/05/ad...ltiple-screens/ hum... jag har 2st. 24" och det låter inget bra... 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 6 juli 2009 Dela Postat 6 juli 2009 Tre? Blir inte det lite jobbigt och flytta huvudet? Hittade förresten en härlig artikel om att jobba med fler skärmar och vilka som ökar produktiviteten. Enligt studier i artikeln (klicka på länkarna till PDF i artikeln) är EN 24" det bästa för produktiviteten. http://www.webdesignerdepot.com/2009/05/ad...ltiple-screens/ Nej faktiskt inte tycker det är bra, finns ju oxå alltid nån till surf om man vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 6 juli 2009 Dela Postat 6 juli 2009 (redigerat) Tre? Blir inte det lite jobbigt och flytta huvudet? Hittade förresten en härlig artikel om att jobba med fler skärmar och vilka som ökar produktiviteten. Enligt studier i artikeln (klicka på länkarna till PDF i artikeln) är EN 24" det bästa för produktiviteten. http://www.webdesignerdepot.com/2009/05/ad...ltiple-screens/ Ähum... läste precis. och tyckte det stod att TVÅ 20" var "slightly better" som de uttryckte sig... 🙂 Redigerat 6 juli 2009 av RoBERT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
danielssondesign Postat 6 juli 2009 Dela Postat 6 juli 2009 Jajaja, men man ligger ändå bra till och jag hade själv aldrig valt 2 st 20"... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 6 juli 2009 Dela Postat 6 juli 2009 Jajaja, men man ligger ändå bra till och jag hade själv aldrig valt 2 st 20"... 🙂 jag hade nog helst haft två st 24"... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 19 juli 2009 Trådstartare Dela Postat 19 juli 2009 (redigerat) Ukulele - fast svart. Ville ha lite mer metalfeeling. Har länge suktat efter en sånhär skönhet till pryl. Nu blir det gung i inspelningarna! Yää! 😄 Det är det lilla som gör det. Redigerat 19 juli 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 20 juli 2009 Dela Postat 20 juli 2009 Haha sköna grejer! Har själv en ukelele en signaturmodell för några tusenlappar men det var så svårt och tidskrävande så den ligger mest i skåpet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 23 juli 2009 Dela Postat 23 juli 2009 Denna ligger på posten o väntar: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 26 juli 2009 Dela Postat 26 juli 2009 Har gått och suktat på denna lösning med rack + mac pro väldigt länge, idag blev fick jag hem det!Riktigt prydligt blev det! dock så kommer jag att fylla på racket med godbitar om någon vecka eller så.. 😛 Blev det någon fyllning med rack? Hade varit kul att se det färdiga resultatet gärna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 26 juli 2009 Dela Postat 26 juli 2009 (redigerat) Blev det någon fyllning med rack? Hade varit kul att se det färdiga resultatet gärna! Sjukt snyggt! (bilden ovan alltså) Redigerat 26 juli 2009 av ThomasJ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tAUG Postat 27 juli 2009 Dela Postat 27 juli 2009 😮 😆😛 Kommer om 2-3 veckor 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 27 juli 2009 Dela Postat 27 juli 2009 😮 😆😛 Kommer om 2-3 veckor 🙂 Vill ha!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 27 juli 2009 Dela Postat 27 juli 2009 Och gärna ett ljudtest också. 😐 Vad fick du ge för denna lilla skönhet? Svara här också Die Hard så folk inte tror jag struntar i att svara, men jag svarade på frågan via PM. Men priset va helt klart rätt för prylen 😄 Har även köpt in lite kablar och slängde med en CM3:a när jag ändå köpte kablarna 🙂 MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterszabo Postat 27 juli 2009 Dela Postat 27 juli 2009 😎 Nyaste prylen är en Jeep grand cherokee 4,0 -95 special edition. Enda ex. i Sverige. fullt utrustad + lite till allt är orginal Pris 8000:- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 27 juli 2009 Dela Postat 27 juli 2009 😎 Nyaste prylen är en Jeep grand cherokee 4,0 -95 special edition. Enda ex. i Sverige. fullt utrustad + lite till allt är orginal Pris 8000:- Haha har du studio i bilen eller? Haha 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Paste Postat 27 juli 2009 Dela Postat 27 juli 2009 Kommer snart ☺️ Skönt att ha bytt ut min gamla CME UF5 mot en lite mindre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 27 juli 2009 Dela Postat 27 juli 2009 Labgruppen ip 2100. Ger lite mer kräm till monitorerna. 2x425 W vid 8 ohm. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickestrang Postat 27 juli 2009 Dela Postat 27 juli 2009 VTB1 och ett EMU 1212M.....!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterszabo Postat 27 juli 2009 Dela Postat 27 juli 2009 Haha har du studio i bilen eller? Haha ☺️ Om du hsde varit mer vaken går du till min sida och tittar runt lite runt. Bilen är till för transport av munspelet som jag spelar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterszabo Postat 27 juli 2009 Dela Postat 27 juli 2009 Om du hsde varit mer vaken går du till min sida och tittar runt lite runt.Bilen är till för transport av munspelet som jag spelar! MED ANDRA ORD ETT MUNSPELSFODRAL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anjou Postat 27 juli 2009 Dela Postat 27 juli 2009 Har länge funderat på nytt midiklav till studion, samt ett stagepiano till livebruk. Lösningen blev en electro 3. Låter verkligen kanon, smör och bröd deluxe när det kommer till klav. Börjar anpassa mig rätt väl att spela piano på semivägda tangenter. Inser att det är roligare att spela in audio än midi, och det är nyttig övning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DivineCo Postat 27 juli 2009 Dela Postat 27 juli 2009 Har inte hunnit testa än men Karma K10 kan säkert ge mina CM3:or en match Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 juli 2009 Trådstartare Dela Postat 27 juli 2009 (redigerat) Fina saker pojkar. 🙂 (Förutom den stora gula hemska grejen.. 😛) Divine, läckra mikar och basgura men vad är grejen i mitten? 🤪 Temperaturmätare eller lasersvärd? 😛 Ack ni rika. Redigerat 27 juli 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Paste Postat 28 juli 2009 Dela Postat 28 juli 2009 Ser ut som någon elektronisk flöjt 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DivineCo Postat 28 juli 2009 Dela Postat 28 juli 2009 Det är en AKAI EWI en MIDI-kontrollenhet som fungerar som ett blåsinstrument. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jesus Postat 28 juli 2009 Dela Postat 28 juli 2009 Har nyligen beställt ett sådant från Thomann! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tAUG Postat 28 juli 2009 Dela Postat 28 juli 2009 Vill ha!!! Min! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 28 juli 2009 Dela Postat 28 juli 2009 Blev det någon fyllning med rack? Hade varit kul att se det färdiga resultatet gärna! Jodå, har fyllt på lite men mer kommer. Kan dra upp en ny bild när allt är på plats. //S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 juli 2009 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2009 (redigerat) Det är en AKAI EWI en MIDI-kontrollenhet som fungerar som ett blåsinstrument. Jäklar va Coolt!! Yotubade lite: Jag spelar dock inga båsinstrument själv men ändå grymt. 😮 Redigerat 28 juli 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 28 juli 2009 Dela Postat 28 juli 2009 Jäklar va Coolt!! Yotubade lite: Jag spelar dock inga båsinstrument själv men ändå grymt. Jupp riktigt coolt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.