Jump to content
Annons

Basshunter - I can walk...


henning

Recommended Posts

Enligt Expressen så har en ny "sommarplåga" från Basshunter letat sig ut på nätet. Nå, vad tror ni? Kommer framgångarna att upprepa sig eller var det ett "one hit wonder"???

Själv så tycker jag att det låter trallvänligt. Även om jag inte är någon stor fan av Basshunter så... visst, det här kommer nog att spelas mycket i sommar om det släpps på riktigt.

/H.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Enligt Expressen så har en ny "sommarplåga" från Basshunter letat sig ut på nätet. Nå, vad tror ni? Kommer framgångarna att upprepa sig eller var det ett "one hit wonder"???

Själv så tycker jag att det låter trallvänligt. Även om jag inte är någon stor fan av Basshunter så... visst, det här kommer nog att spelas mycket i sommar om det släpps på riktigt.

/H.

hmm...tycker verkligen inte om detta!!! mina stackars öron, men jag tror hursomhelst att vi kommer få höra den på krogarna i sommar. Om det blir en sommarhit vet jag inte, men vi kommer nog gott få våran dos av den 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Exceptionellt tråkig melodi. Texten är nog nåt av det mest medvåldgjorda jag hört det här året. Definitivt inte potential till sommahit. Den är allt för tråkig och meningslös och har inte samma känsla alls som t.ex. Boten Anna hade förra året. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Kalle Theodor ju!

Kalle Theodor???

/H.

Ja... Pippi Långstrump... "Minns du en sjöman för längelängesen, minns du hans namn var Kalle Theodor...". Melodin är lite... lik. 😛

Aha... Den måste jag leta upp... Men det är väl visserligen inget nytt för Basshunter: "vi sitter i ventrilo..."/"Daddy DJ" 😛

/H.

Link to comment
Dela på andra sajter

Umpa, umpa, umpa, umpa - Lah, Lalah. lah, lalah - Fjuhfjuh fjuh fjuhfjuh

Nej sådär jättebra var det ju inte. Men hej, kidsen är som tokiga på dansgolvet!.. kanske 😊

Nä du måst skojja, spelas den på dansgolven?

Fokk, jag måste börja bli gammal.

Instämmer med android ovan också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dynga på hög nivå!

Men det går ju hem hos naiva, icke vetande, snygga dansfolket. Och basshunter visar victorytecknet! Vi andra förstårsigpåare bara gnäller att det är dynga och postar vidare skitbra demos här på studio. 😊

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Låten är ganska gammal nu, nu liogger lite efetr i tiden?

Nja, Basshunter slöäppter den på sin nya platta. Det hela skulle vara en "överraskning" säger ryktet inom radio bransen, som inte fick spela låten förrän skivan var släppt. Vet detta PGA att jag själv är mycket instatt i webbradio, tycker inte att låten har potential att bli årets sommarhit. Finns ett par andra låtar som äör utnämda till sommarhittar i olika sammanhang:

Basshunter - I can walk on water, i can fly

Secondtunez - Sommaren är här igen

Markoolio - Ingen sommar utan reggae

Werkanderz Danzbanderz - Nu svärord är det sommar *

*Tror starkt på att detta blir sommarhiten.

//Nexustwins

Link to comment
Dela på andra sajter

Boten Anna var väl också relativt gammal (bland datanördar - ursäkta uttrycket - that is) när den började spelas på radio?

Och tror ni inte att trådar som den här - samt naturligtvis artikeln - kan späda på dess chanser att bli årets sommarhit? Gratis reklam? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Exceptionellt tråkig melodi. Texten är nog nåt av det mest medvåldgjorda jag hört det här året. Definitivt inte potential till sommahit. Den är allt för tråkig och meningslös och har inte samma känsla alls som t.ex. Boten Anna hade förra året. 🥰

Håller med.... Precis vad jag tänkte när jag hörde den!!! Fy 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Boten Anna var väl också relativt gammal (bland datanördar - ursäkta uttrycket - that is) när den började spelas på radio?

Och tror ni inte att trådar som den här - samt naturligtvis artikeln - kan späda på dess chanser att bli årets sommarhit? Gratis reklam? 😉

yes! boten anna kom ju långt innan sommaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...