Jump to content
Annons

Avdelning för köp- och sälj?


Baltazar

Recommended Posts

Annons
  • Svar 102
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Nytt forum upplagt: Köp & sälj.

I själva verket är detta en direktlänk till just Vendolin som är bättre på köp och sälj än vad vi kan göra av forumet i dagsläget.

Den största anledningen till att vi inte har det på detta forum är på grund av att vi vill kunna garantera att ingen annons handlar om häleri-produkter. I sådana fall räknas numera även köparen som brottsling, och den risken vill vi ju inte utsätta er för! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Köp & Sälj, på detta forum (slår samman även denna med tråd i existerande ämne /admin)

Varför kan man inte ha en Köp & Sälj avdelning på detta forum?

Jag vet att detta ämne har varit uppe förr men tar upp det igen.

Jag förstår egentligen inte varför man inte skulle kunna ha en köp & sälj avdelning på detta forum då det ändå sitter en massa musikpulare här som ständigt handlar och säljer prylar. Det finns ju iofs annonssajter men det ploppar ju upp nya hela tiden oxå. Varför inte fixa en avdelning här då? Flesta forum har väl köp&sälj eller? Varför ska vi vara så jävla märkvärdiga och inte ha det då?

Jag tycker det vore skitsmidigt...

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Hear Hear

om en forumit är bekant(många postningar) och trevlig

så känns det lite lugnare att köpa "nåt" via post.

Håller med fullständigt. Jag tycker det känns lite nervöst att köpa nåt via vendolin mest på grund av att de inte har den smidiga lösningen med internetgirot som man kan hitta på t.ex. på blocket. 🙂

Hade varit bekvämare att köpa nåt från nån forumit. 😄

Mvh / djonas

Link to comment
Dela på andra sajter

ibland är det så ibland inte... 🙂

har nog inte så värst mycket med siten som sådan att göra---när man ger sig ut i cyberspace och blir kontaktbar så verkar det ofrånkoligt att man får dras med massa idioter,har man alltför bittert fått erfara-här också... 😄

Redigerat av Florian le Sage
Link to comment
Dela på andra sajter

Vendolin finns ju-räcker inte det?

Om någon på forumet har många poster osv betyder det att den är pålitlig i affärer? 😉😄🙂

Det kan man ju hoppas i alla fall... 🙂😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vendolin är ju helt värdelöst. Om man sätter ut en annons där ringer det bara massa jävla snackare. Babblar massor och sen händer det nada.

Det är inget jag har upplevt. Jag har fått många kunder genom Vendolin - men jag är där ju som företag och inte som privatperson. Det är kanske annorlunda då...? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vendolin är ju helt värdelöst. Om man sätter ut en annons där ringer det bara massa jävla snackare. Babblar massor och sen händer det nada.

Det där känner jag igen. Man får massor av mail från människor som undrar om varan är såld, men efter att man har svarat att den fortfarande finns kvar hör de aldrig av sig igen. Vad är det dom vill?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror snarare att det är såhär: Den som söker efter en vara, och ser att det är ett flertal som har annonserat ut den, mailar allihop och ser om den finns kvar. Sedan väljer de den som bor närmst är billigast eller liknande av de som den får svar ifrån. Att sedan skriva, tyvärr, jag köpte den av någon annan, tar ju tid i anspråk och i dagens läge där man knappt ens tittar på en hemsida man inte tycker är snygg, där skickar man inte ett mail till nån man inte känner och säger tyvärr, men nej tack.

Link to comment
Dela på andra sajter

verkar som om dom inte gör annat än sitter vid skärmen och jiddrar pga brist på sysselsättning eller så är det ett slags kontaktbehov dom tillfredställer på ett konkret men sjukt sätt...

...ungefär som i forumet ibland... 😲😉

Link to comment
Dela på andra sajter

verkar som om dom inte gör annat än sitter vid skärmen och jiddrar pga brist på sysselsättning eller så är det ett slags kontaktbehov dom tillfredställer på ett konkret men sjukt sätt...

...ungefär som i forumet ibland... 😠😳

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

tycker att det är konstigare med säljare som inte hör av sig. jag spikade ett köp med någon lirare som skrev "ring mig när du kommer till göteborg". han lämnade inget telenummer och sedan dess har han inte svarat på mail. jag hade förstått om han iallafall hade fått betalt innan han fadeade...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...