Jump to content
Annons

Citat från forumet


Lundin

Recommended Posts

Kan inte någon (typ Linus 😳) välja ut tio roliga citat så kan vi rösta fram forumets roligaste citat sen? 🙁

Vi har redan en lååång lista i den här tråden. 🙂

Jag har svårt att hitta de största godbitarna i min citatbok. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Burning Sven funderar på att investera i en mac, och har kommit till det ekonomiska stadiet i tankarna.

Burnin Sven

får ta ett snack med chefen 😄

Linus

Ahhh, "chefen". Hon verkar finnas i de flesta hem.

Hmm, det talas om att kvinnliga chefer är så få men det känns som att de snarare är Sveriges största ideella yrkeskår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Från den här tråden: https://www.studio.se/index.php?showtopic=32037&st=0

det finns så många fler covers än vad man tror.

man har en låt som man tror är ett orginal' date=' så visar det sig en dag at det är en cover på en gammal låt från 60 talet, har hänt mig några gånger[/quote']

Händer mig varje dag.
händer mig kanske... en gång i timmeN!
iså fall händer det mig en gång i sekunden!!!
FAN!
FAN!

😄

FAN!

:rolleyes:

FAN! 😕

bilda fanclub?
Link to comment
Dela på andra sajter

Men när blygdisarna är lite mer utanför än på vissa så ser det lite.. Matigt ut.

Matigt hahahahaha ROTFLMAO

Förresten nr 2>. Är det nån som vet vart Kanada Gässen flyger till för land nu på hösten? 😉

kanada?

Nej, de flyger till sina hemländer, s.k homelands, där de sliter som hundar över vintern. De äter som skållade råttor, för att fylla den uppsatta kvoten, som säger att varje gås ska ha minst arton kilo bajs i magen innan de återvänder till Sverige.

När de väl nått kvoten är de för tunga för att flyga, och anländer Stockholms Central per tåg. Det brukar bli ett satans kackel på tågstationen när de kommer.

Väl framme brukar de chilla lite, gå på fotboll och knulla runt bland stans duvor.

Därefter delar de upp Sveriges stränder enligt ett för mig helt obegripligt system.

Anländer till stranden med det lokala bussbolaget och börjar där med sitt sommarjobb. I kluttar om c:a 30 gram bajsar de ner stranden enligt ett strikt uppdelat schema tills hela stranden lyser vit av deras avföring. Därefter är det dags att flyga till hemlandet igen och börja svulla. Enligt en vän i miljöpartiet så är deras basföda PizzaHut. Den ger snabb viktökning och bra bajs.

I deras hemländer kan läsa PizzaHuts reklambanderoller, speciellt för målgruppen Kanadagäss: "More Bajs per slice". Den kampanjen vann för övrigt Guldägget som bästa reklam 2004.

Röster har hörts, främst från Sverigedemokraterna, att vi inte ska släppa in Kanadagässen, utan istället försöka hjälpa dem i deras hemländer genom att anlägga ett trettiotal kopior av Tylösand där. På så sätt ska de uppmuntras att bajsa hemma. GBF, (Gåsbajsförbundet) har dock reagerat starkt på detta uttalande och menar att man på det sättet ställer ett femtiotal strandbajsplockare utanför arbetsmarknaden.

Själv är jag osäker. Jag tycker man ska vara solidarisk, men samtidigt är det lite tråkigt med allt gåsbajs som fastnar under fotnaglarna när man går runt på stränderna och smygplåtar med sin mobil.

Usch, jag vet inte hur jag ska förhålla mig i den här frågan....

Nån som har tips?

/R

Hahahahaha

Kör ni med nåt rekommenderat webhotell för att lägga upp låtarna? Nåt tips?

För att bygga upp en våldsam "hype" kring den lilla snutt jag gjort hittils, kan jag meddela att ett tal av hitler är med i den...alltså att han pratar

LOL Hitler kan aldrig bli fel ahahhhaha

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gör tex Gessle för att låta bra, dom som hört honom unplugged påstår att han sjunger illa fast tonhöjderna stämmer, det finns ju desutom andra musiker tex dansbands sångare som låter illa unplugged hur fixar dom det???.

Dom använder en hemlig VST-plugin som bara personer med skivkontrakt känner till.

:rolleyes: Oh-my-fucking-god!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det doftar lite väl mycket Bullen-problem här. :rolleyes:

"Hej Bullen!!!

Ni måste hjälpa mig!!! En kompis i min klass påstår att Gessle sjunger illa fast tonhöjderna stämmer.

Är det sant?

/beyonce4ever@hotmail.com"

Link to comment
Dela på andra sajter

Två av mina kolleger diskuterade resvägar för ett kundbesök i Karlstad härom veckan. Man diskuterade även hur långt upp i landet Karlstad verkligen låg. Peter fäller då den skarpsinta kommentaren:

Ja, om man tittar på kartan så ligger ju i alla fall norr uppåt...

Och det här är alltså vår kundansvarige på företaget. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Två av mina kolleger diskuterade resvägar för ett kundbesök i Karlstad härom veckan.
Citat från forumet? :rolleyes:

Jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet och jag var en millimeter från att skriva "OT" som inledning men jag tänkte att "citat som citat, säkert ingen som gnäller om det". 🙂

EDIT: Gnällspik! 😛

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Två av mina kolleger diskuterade resvägar för ett kundbesök i Karlstad härom veckan. Man diskuterade även hur långt upp i landet Karlstad verkligen låg. Peter fäller då den skarpsinta kommentaren:
Ja, om man tittar på kartan så ligger ju i alla fall norr uppåt...

Och det här är alltså vår kundansvarige på företaget. :rolleyes:

Så. Nu har jag citerat vad jag själv skrev. (här på forumet)

Då räknas det. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Två av mina kolleger diskuterade resvägar för ett kundbesök i Karlstad härom veckan. Man diskuterade även hur långt upp i landet Karlstad verkligen låg. Peter fäller då den skarpsinta kommentaren:
Ja, om man tittar på kartan så ligger ju i alla fall norr uppåt...

Och det här är alltså vår kundansvarige på företaget. 😏

Så. Nu har jag citerat vad jag själv skrev. (här på forumet)

Då räknas det. 😕

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...