Jump to content
Annons

Citat från forumet


Lundin

Recommended Posts

Från tråden Nya avatarer:

HOJT....eller....? eh? halvhojt?

Ny och ny, har haft min sen i ....ja när va det nu då? Julas var det nog!

Inte sprillans språjtans skitny men jämfört med TheBigBang så är den ju tokfärsk!

Men du tänkte kanske mera typ, "ny sen några dagar..." ?

Asså då backar jag lite snyggt ur det här.

Skulle aldrig ha postat den här men nu är det försent, har redan tryckt på sändknappen nästan.

Glöm hela mitt inlägg.

®

Hallå där Roffe! Jag har inte heller ny avatar, men inte fan skriver jag inlägg om det!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Bra drag.. Sköna Stevie Wonder clavvar (har du sett hans specialbygda flygel förresten?)

Näe. Inte han heller för den delen 😱

Hahahaha.

Drog lite Stevie Wonder-vitsar med några kompisar för ett tag sedan. Leken slutade när en kompis kläckte följande, den gick inte att överträffa:

-Vet du vad Stevie Wonders fru gör som hämnd när de har bråkat?

-Nej

-Gömmer Logicnyckeln

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra drag.. Sköna Stevie Wonder clavvar (har du sett hans specialbygda flygel förresten?)

Näe. Inte han heller för den delen :rolleyes:

Hahahaha.

Drog lite Stevie Wonder-vitsar med några kompisar för ett tag sedan. Leken slutade när en kompis kläckte följande, den gick inte att överträffa:

-Vet du vad Stevie Wonders fru gör som hämnd när de har bråkat?

-Nej

-Gömmer Logicnyckeln

😛

😆🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra drag.. Sköna Stevie Wonder clavvar (har du sett hans specialbygda flygel förresten?)

Näe. Inte han heller för den delen :rolleyes:

Hahahaha.

Drog lite Stevie Wonder-vitsar med några kompisar för ett tag sedan. Leken slutade när en kompis kläckte följande, den gick inte att överträffa:

-Vet du vad Stevie Wonders fru gör som hämnd när de har bråkat?

-Nej

-Gömmer Logicnyckeln

😛

😆🙂🙂 !! Fyfan vad töntigt kul! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gör ni med luften, när ni fryser in bröd och annat...
Min farmor säger alltid att man måste ta ur luften annars äter man smutsig luft 😆

Och hon vet för hon är mattant  😄  🙁

Varför skulle luften bli smutsig, maten blir ju inte det om man fryser in den?
Bakterier...eller? 😱  Jag vet inte, jag är bara 15 🙁

🙂

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, fan! Modegrillen i Skövde(!) säljer sådana här...

Är det den grillen vid Tibro/Hjo korsningen? 😕:rolleyes:

Jo visst! Otroligt saggigt ställe, MEN vad gott!!! Har faktiskt nuppat en av tjejerna som jobbade där, "backstage" under tiden som kunderna åt sin fastfood på andra sidan väggen!! Ja, djävlar! Ungdomen och galenskapen... 😕

Dark Of Light - ett geni!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Från tråden Irl Stockholm 24/3-06:

givet har du rätt... jag kommer nog att visa min vackra nunna där:P

Vilken jävla nunna? 😆

/L

Edit: Syftningsfel är kul!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vissa sa till mig att de hade svårt att sova om de druckit kaffe sent på kvällen, men för mig var det tvärt om: Jag hade grymt svårt att dricka kaffe när jag sov.

😆

😄🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Roffe i tråden Påsk avatarer...?

Magdalena Ribbing, vett & Etikett-guru, skriver i sin bok "rätt avatar" följande:

Med tanke på alla de olika forum som finns på Internet, med dess saliga blandning av användare, kan det vara svårt att ta sig en avatar som är rätt. På internet är din avatar din klädedräkt, och vem vill komma helt fel klädd till ett möte eller fest?

 

Mitt förslag till alla er osäkra ute på nätet är att en tomteluva aldrig är fel. Såväl till fest som till vardags är luvan ett plagg som aldrig skämmer en avatar. Lunarstorm eller Kaprofagforum, (bajsätare) luvan passar in.

Ja det var ett utdrag ur boken "Rätt avatar" det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Roffe i tråden Påsk avatarer...?
Magdalena Ribbing, vett & Etikett-guru, skriver i sin bok "rätt avatar" följande:

Med tanke på alla de olika forum som finns på Internet, med dess saliga blandning av användare, kan det vara svårt att ta sig en avatar som är rätt. På internet är din avatar din klädedräkt, och vem vill komma helt fel klädd till ett möte eller fest?

 

Mitt förslag till alla er osäkra ute på nätet är att en tomteluva aldrig är fel. Såväl till fest som till vardags är luvan ett plagg som aldrig skämmer en avatar. Lunarstorm eller Kaprofagforum, (bajsätare) luvan passar in.

Ja det var ett utdrag ur boken "Rätt avatar" det.

😆

Den boken verkar ju trevlig 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...