Jump to content
Annons

Citat från forumet


Lundin

Recommended Posts

Hahaha fan vilka sköna citat folk har postat här:)

Jag skrattade tills jag höll på att gråta på jobb för några dagar sen av denna:

(kanske på grund av sömnbrist..)

"danielssondesign får spel på Analogfreak"

Ja dom är jävligt grymma faktiskt. Jag hörde att Peter Gabriel krängde bort sitt SSL-bord och istället kör med Zoom H2 eftersom den är så grym. 😆

Du är bannemej överallt med dina insiktsfulla kommentarer.

Här är ett rum fullt med folk som faktiskt tycker att du också bidrar med något intressant och kreativt ibland.

empty-room-3.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 1 månad senare...
k9 (oregistrerad)
Två saker att oroa sig för den här hösten: svininfluensan och fasfel. Inget av det finns det heltäckande skydd för. Å andra sidan har det, efter avstämningar med verkligheten, visat sig inte vara så farligt som teoretikerna målat upp det. Till och med så att de botemedel som finns ibland framkallat andra problem.

Till farbrorn i den blå skepparmössan: Graalen du letat efter heter K&M 23550. Du hittar den i välsorterad butik och i Tyskland.

😆

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Debatt får hjälp med Unicode för att skriva stjärnor...

hihi, vad lämpligt att debatt fick användning av dingbats när han skulle skriva sin stjärna. 😱
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har ju jag visserligen inte hängt här så länge men det här är ändå en vansinnigt rolig tråd. Jag har skrattat så jag gråtit 🙂

För att blygsamt bidra med någonting (som jag i min enkelhet tyckte var otroligt underhållande så kommer följande citat härifrån

alltså.. anser jag inte att jag har gjort något fel... utöver att det är moraliskt fel..

Den där killen (Gäst_Daniel1_*)var ganska skön Alternativt alldeles jättejättedum i huvudet. Men bara citatet taget ur sin kontext är kul.

/CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...

*host* sorry om jag dammar av den här tråden igen.. hittade ett litet guldkorn som jag flinade åt en stund

Är det sånt här som är maskerad ironi?

😊

haha så najs 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Dingbats har koll på snapsen! Kräftor låter dock bäst i 5.1.

och ? finns det nått annat som skall vara mono ? tex hihat eller snaps ? . tack .

Ja, det är viktigt att snapsen i är mono. Kräftorna kan man göra vilket som.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Casperfren har skrivit av en studiekamrats anteckningar. Med såna vänner behöver man antagligen inga ovänner...

9 Triggning= Bestämmer vilken som blir Note On, = triggar. Sample.. Är som en mobbare är Audio och triggen blir sampels som slår tillbaka. Fattar ej själv. men så jag skrivit

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
k9 (oregistrerad)

Casperfren har skrivit av en studiekamrats anteckningar. Med såna vänner behöver man antagligen inga ovänner...

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Visst spelar säkert dom etablerade studiotrummisarna bättre trummor men det är inte det som är poängen jag vill att trummisen i första hand ska vara riktigt känd.

Här är några förslag på några riktigt kända musiker:

Sång - Håkan Hellström

Gitarr - Ace Frehley

Bas - Sid Vicious

Trummor - Lars Ulrich

(Okej att Sid är lite död, men jag tror inte det gör så stor skillnad...)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
  • 2 månader senare...

Tjänster och gentjänster när det är som allra bäst :rolleyes:

Tjenare är det någon här på forumet med erfarenhet som har lust att slänga ihop en snabb master för mig? Skall visa upp det för en person så vill ha det i bästa möjliga skick 🙂

Mvh

Nevus

Min källare behöver städas, jag ska visa upp den för värden så den behöver vara i bästa skick. Vi kan väl byta tjänster?

aa visst, var bor du?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...
  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...