Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Först måste Finland spå Kanada, innan vi kan spöa Finland, dock. 🙂

Just nu ser det ut som att få får möta Kanada istället, tyvärr. 😐

Men det blir ju kul att spöa dem med. 😑😄

Men vi kan väl spöa Finland ändå för skojs skull?

Joo Kanade e kul att spöa oxå! ☺️

PT!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag spelade just klart The Walking Dead Season 1...och såhär känner jag mig nu.

crying-face-dawson1.jpg

Herregud, vilket slut. 🙁 :( 🙁 Jag som ville spela Bloodborne nu, men vete fan om jag klarar ett såpass mörkt spel nu. xD

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjjeeennnnnaaaaa Memphis!! De va längesen man såg dig ja ända sedan förra året.. xD

xD

Japp, längesedan. Har varit med familjen och respektive, deras barn osv i flera dagar. Seriöst helt utmattad xD

Men var väldigt kul förstås. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har ni spelat Day Z någe? Kriga mot spelare och zombie NPC. Mne man måste vara några stycken som jobbar ihop för att det ska vara ricktikgt kul. DayZ är fortfarande på beta stadiet så det är buggigt och nästan ospelbart ibland. Men galet kul när det funkar som det ska.

Man måste se till att ha mat och vatten samt kläder så att man inte fryser ihjäl eller blir för varm. Samtidigt som man måste akta sig för zombies och andra spelare som bara vill åt den utrustning som man bär.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Så blir det Ryssen eller USA eller Tjeckien som vi ska ta guldet emot. Just nu ser det inte ut att bli Tjeckien dock. USA leder med 2-0

Men det är ju ett JVM och de har bytt keeper, precis som finnarna gjorde i underläge, så det kanske kan vända denna match med.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Kan nog räkna med att det blir USA eller Ryssland vi möter i finalen. Efter att vi vunnit mot Finland, som tyvärr bara tar brons i år. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Man måste se till att ha mat och vatten samt kläder så att man inte fryser ihjäl eller blir för varm. Samtidigt som man måste akta sig för zombies och andra spelare som bara vill åt den utrustning som man bär.

Det här låter ju som ett nytt spel där man styr en tiggare genom Sverige 😳
😕😳🤪😱😲
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Borde kanske flytta ner datorn och testa att micka trummorna med. Borde ju lära mig att stämma dem bättre med iofs. Men det kanske är viktigare att faktiskt kunna spela, så jag tror att jag värmer bastun. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir Finland vi ska spöa för att säkra silvermedaljen. 😄 :D 😄

Ser ju nästan kul ut, ju.

Det är kul.. finns ett arkadläge och ett mer realistiskt och det var just arkadläget jag tyckte såg så kul ut. Lite Wings of Fury-feeling på något vis... för de som minns det spelet. Det är inte bara flyg utan även tanks, man väljer vilket man är pepp på.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...