Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

@Nay: nåja, lite lätt bakistrött är jag nog allt 🙂 Nothing I can't handle though. Man är väl snart 37 och har kroppskontroll 😆

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Konstigt att ingen kommenterade att jag sovit ovanpå Lisa Ekdal flera gånger, borde ju ifrågasatts på den punkten ,förra året/tråden.

Men det är faktiskt sant, fast jag har bara träffat henne två tre gånger, fast att jag sovit ovanför henne minst ett tiotal gånger.

Hon hade nämligen våningen nedanför en av mina polares lyor. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har du bytt betydelse på KPD? Kaffet i kombination med texten, baserat på ångan från koppen, ser ju ut att lämpligast utläsas som- Killing Pepole Dead? 😕😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du bytt betydelse på KPD? Kaffet i kombination med texten, baserat på ångan från koppen, ser ju ut att lämpligast utläsas som- Killing Pepole Dead? 😕😱

Som upphovshavare till uttrycket tar jag mig rättigheten att ändra uttrycket när det så mig skola behaga. Ity uttrycket hava blivit populärt i vissa kretsar t ex kaffe älskare i denna tråd, skulle det inte falla mig in att ändra något så ädelt och får jag säga rent av, heligt.

Kaffe På Det är och förblir den korrekta betydelsen av förkortningen och inget annat.

Kaffet var dessutom starkt när bilden togs. Min hudton rår jag inte för. Så är mitt pigment skapat av Beelzebub själv.

Kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Pheeew! då var det inte fråga om traditions haveri från din sida. Bara en liten grupp son övertolkade och läste in för mycket i ditt förra inlägg. Villa bara ta upp frågan innan samhället störtas av kulturhaveristerna. så det var skönt att få lite Klarhet På Det.

(Förtydligande; Den sista raden var bara ironiskt formulerad så det är ingen ide att Klaga På Det) 😑

Men nu en KPD. 🥰 :wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...