Jump to content
Annons

Hur känd är du?


Erik dP

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

På mitt namn 58 ggr varje månad men det beror på att det finns en till med samma namn som är någon professor så det är nog garanterat noll på mig, vilket är bra.

823000 på mitt nick.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe... Jag tror jag slog er allihop! 😄

Körde mitt förnamn (utan efternamn) genom appen och fick förljande resultat:

Varje månad googlas det 16 600 000 gånger på valentine!

Nahnahnahnahnaaanaaa...

Skrytmåns

*host*

😉

Jag sitter o väntar på historian om Valentines day som du av någon anledning inte berättar om.. hur gick det till? och vad gör du på den dagen?

Själv fick jag ganska dåliga siffror..

1500000 på förnamnet, 201000 på efternamnet och 9140000 på mellannamnet.. eller kom jag tvåa då?

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Chris Michols - 140ggr

Ah, låg vaken hela natten och grubblade över vad som kan ha gått fel och till slut slog det mig. Förstås använder fansen mitt riktiga förnamn när de googlar mig. Christian - 37 200 000, låter mkt mer rimligt 😄

Redigerat av lonewind
Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, låg vaken hela natten och grubblade över vad som kan ha gått fel och till slut slog det mig. Förstås använder fansen mitt riktiga förnamn när de googlar mig. Christian - 37 200 000, låter mkt mer rimligt 😄

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, låg vaken hela natten och grubblade över vad som kan ha gått fel och till slut slog det mig. Förstås använder fansen mitt riktiga förnamn när de googlar mig. Christian - 37 200 000, låter mkt mer rimligt 😄

Eller oxå trodde nån att det var ett tryckfel. Chris Nichols 6 600 ggr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...