Jump to content
Annons

*borttaget*


Jamenjoel

Recommended Posts

Annons

Låter ju helt okej, men det jag tänker på är sången, den skulle nog tjäna på att få sig en genomgång. Den saknar inlevelse och det där sista som rycker tag i en. Fokusera mer på att fånga nån slags känsla istället för att försöka låta så korrekt som möjligt. Måste fram mer personlighet helt enkelt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Låter ju helt okej, men det jag tänker på är sången, den skulle nog tjäna på att få sig en genomgång. Den saknar inlevelse och det där sista som rycker tag i en. Fokusera mer på att fånga nån slags känsla istället för att försöka låta så korrekt som möjligt. Måste fram mer personlighet helt enkelt.

Det är just pga såna där jantelags-inlägg som man aldrig lägger upp sina alster på forumet. Finns ju inget relevant i det där annat än avund.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tkr sången funkar och gillar att det är lite platt. Tänk lite på engelskan bara, överdriv gärna lite dialekt för att få det att låta lite mer internationellt. Fast det är bara jag, är verkligen allergisk mot svengelsk dialekt...

Gillar prodden annars, lite 90 taligt fast på ett coolt sätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, det här var inte alls min musik smak men jag tycker den första var riktigt, riktigt bra. Låter mycket bättre än det enda år som du säger har i erfarenhet av inspelning och mixning. Det kommer bli en spännande framtid för. Dina videos är också häftiga och med tanke på att du har gjort dom själv och med en enormt låg budget, kan jag tänka mig, så är resultatet förbluffande bra.

Du har en bra konstnärlig ådra, var stolt över den.

//DH.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter jävligt bra och välbalanserat mixmässigt, ändå fast jag inte var något jättefan av låtarna. Du bör dock öva på ditt uttal om det ska slå i speciellt staterna då dom brukar vara petiga med sånt på topplistorna där vad jag vet 🙂 Håller även med en föregående talare angående att du bör försöka få mer känsla/personlighet i sången. Tyckte även att andra låten var ganska otajt lite här och var vilket jag är allergisk mot, men det är ju en smaksak. Du har använt addictive drums till trummorna va? 😛

Redigerat av LarsoyH
Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

Jag aer alltsa den enda som gillade den andra baest. Cool och lite edge i musiken, fast gitarrerna behover tajtas till men det aer vael ett problem man kan fixa med lite oevning. Tror att den daer James Bond feelingen pa refraengen skulle kunna vaexa till nagot stort med lite annorlunda arr och mix.

Skoen snubbe som goer skoen musik efter bara 1 ar av musiscerande. Imponerande!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...