Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Yes yes yes yes! 😄 Det är allt jag har att säga just nu. 😑

[...]

Vad är det som hänt? 😮

Edith: har du vunnit på någon tradera-auktion?

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag föredrar att inte säga just nu, jag vill inte jinxa det. 😑

Tradera-auktionerna var igår, och där fick jag som sagt ett par guldkorn. (Och lite smågrus. xD )

Aight 😑 Well, thumbs up ändå 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Målet med min SNES-kollektion är att ha om inte ALLT så iallafall väldigt MYCKET så det är ju lätt att samla på sig skräpspelen för 10 kronor. xD Men jag har iallafall en hel del klassiker också, som Super Mario World, Yoshi's Island, Zelda, Secret of Mana, Street Fighter II, Super Metroid, Super Castlevania IV, Mario Kart, etc... 🥰

Fyfan vad jag älskar att samla på saker. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför då?

Jag vet inte riktigt, jag har alltid gillat att samla på saker. Gitarrer, CD-skivor, bootlegs, etc. När jag var liten var jag inte en av dom som samlade på kapsyler och liknande, det samlarbehovet kom senare i mitt liv.

Det är kanske för att vi inte hade råd med särskilt mycket när jag växte upp, vilket jag har nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte riktigt, jag har alltid gillat att samla på saker. Gitarrer, CD-skivor, bootlegs, etc. När jag var liten var jag inte en av dom som samlade på kapsyler och liknande, det samlarbehovet kom senare i mitt liv.

Det är kanske för att vi inte hade råd med särskilt mycket när jag växte upp, vilket jag har nu.

om jag hade lyssnat på mina psykologiföreläsningar hade jag nog kunnat läsa in mycket i ditt maniska sparande. tur för oss båda att jag inte gjorde det!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska på bröllop imorgon.. funderar på vad jag ska skriva på kortet som de ska få.

Kanske "Till mitt gamla knull och min ärade buksvåger, lycka jävla till".

"Till mitt gamla knull och min ärade buksvägerska, lycka jävla till". Så kanske du rör till det lite mer.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...