Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Ska på bröllop imorgon.. funderar på vad jag ska skriva på kortet som de ska få.

Kanske "Till mitt gamla knull och min ärade buksvåger, lycka jävla till".

*Insert name here* Ring mig när det går åt helvete eller om du vill prova något nytt. *Insert phone number here*

Link to comment
Dela på andra sajter

*Insert name here* Ring mig när det går åt helvete eller om du vill prova något nytt. *Insert phone number here*

Eftersom att det var hans gamla ligg som vart brud så är det alltså brudgummen han vänder sig till i ditt kort-exempel, ja? 😑 "Prova något nytt"... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

men seriöst, det enda jag kan komma på är typ "hjärtliga lyckönskningar", men det står redan på framsidan. Varför valde jag detta kortet 😏

Jag hade lätt kunna skriva precis det här. xD Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Men du hade ju gallsten? Blev det alltså akut? Är det över nu?

Nä de e int riktigt över ännu! Ska kurera mig lite mer nu med lite medusin och flytande. Sedan blir det kontakt med sjukhuset igen. Måste förstås operera gallan oxå. Tycker jag!

...men sedan har jag ju en gammal njursten liggandes på andra sidan. Den ska opereras bort oxå!

Så de e lite fix me kroppen innan jag är fit for fight! 😎😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Men varför heter det att man är "gift" när man är tillsammans på det viset? Det kan ju bara sluta på ett sätt.

Äh, man ska väl ändå dö någon gång. Men man kanske skulle döpa om giftermål till aktiv dödshjälp?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...