Jump to content
Annons

Google +


lonewind

Recommended Posts

Annons

Ja, vaffan... Man var ju pionjär med såväl under ICQ som FaceBook, och till och med detta forumet, så varför inte G+ (tror fan jag blev först med att 'nicka' Google+ där faktiskt...😉)

Tack till sign. lonewind för inbjudan.

Tror jag i alla fall.

Än så länge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Whoohoo!

Nu blev jag nästan sugen på att tacka ja det bara för det! 😆

Nä, men skämt å sido så har jag inte Facebook heller. Räcker med Myspace och de forum jag hänger på. Det tar tillräckligt med tid ändå.. För några år sen kanske jag hade tackat ja 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Så, nu har jag skickat invite till alla som bett om det hittills. Angående att det är fullt, jag fick min invite igår och kom inte in. Testade igen imorse och då kom jag in. Så misstänker att man kan behöva göra ett par försök. En hel bunt av de jag skickat till vet jag redan har kommit in.

Link to comment
Dela på andra sajter

G+ är alltså inte bara en SSL-mixer, utan också Googles tredje försök att skapa ett socialt nätverk. 😉

Om man räknar Buzz, Orkut och Wave är det väl till och med deras fjärde. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

G+ är alltså inte bara en SSL-mixer, utan också Googles tredje försök att skapa ett socialt nätverk. 😉

...ungefär som mitt sparande, med andra ord. Jag sparar f.n. till min tredje miljon. Den första och den andra misslyckades... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...