lonewind Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 Om nÄgon vill bli inbjuden till Google +. Ge mig din mail sÄ invite:ar jag dig.
Valle Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 Ja, vaffan... Man var ju pionjĂ€r med sĂ„vĂ€l under ICQ som FaceBook, och till och med detta forumet, sĂ„ varför inte G+ (tror fan jag blev först med att 'nicka' Google+ dĂ€r faktiskt...đ) Tack till sign. lonewind för inbjudan. Tror jag i alla fall. Ăn sĂ„ lĂ€nge.
pressrec Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 GÀrna! MÄste ju se vad de har kommit pÄ nu. Buzz var ju sÄdÀr... Om man ska vara snÀll.
lonewind Postat 1 juli 2011 TrÄdstartare Postat 1 juli 2011 GÀrna! MÄste ju se vad de har kommit pÄ nu. Buzz var ju sÄdÀr... Om man ska vara snÀll. Behöver din mail för invite...
Piccazzo Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 MÄste ju prövas nu nÀr myspace Àr helt dött och facebook Àr si sÄ dÀr. Man kan ju aldrig ha för mycket exponering.
linuskarlsson Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 (redigerat) Ja tack! đ l1nuskarlsson@aol.com Edit: Tack sĂ„ hemskt mycket đ Redigerat 1 juli 2011 av linuskarlsson
sadomachine (oregistrerad) Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 Ja, varför inte.... sadomachine@hotmail.com
D Vibe Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 Whoohoo! Nu blev jag nĂ€stan sugen pĂ„ att tacka ja det bara för det! đ NĂ€, men skĂ€mt Ă„ sido sĂ„ har jag inte Facebook heller. RĂ€cker med Myspace och de forum jag hĂ€nger pĂ„. Det tar tillrĂ€ckligt med tid Ă€ndĂ„.. För nĂ„gra Ă„r sen kanske jag hade tackat ja đ
D Vibe Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 SÄg nu att jag antagligen inte slipper undan det ÀndÄ, eftersom jag har gmail... iofs kan man ju lÄta bli att fixa en profil.
Dingbats Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 Jag antar att tjÀnsten innebÀr full interaktion med Gmail och Blogger och Youtube och allt annat som Google har hand om. SÄ nÀ tack.
lonewind Postat 1 juli 2011 TrÄdstartare Postat 1 juli 2011 SÄ, nu har jag skickat invite till alla som bett om det hittills. AngÄende att det Àr fullt, jag fick min invite igÄr och kom inte in. Testade igen imorse och dÄ kom jag in. SÄ misstÀnker att man kan behöva göra ett par försök. En hel bunt av de jag skickat till vet jag redan har kommit in.
desvaenger Postat 1 juli 2011 Postat 1 juli 2011 (redigerat) Jag kollar gÀrna: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Redigerat 5 juli 2011 av desvaenger
Mr Keys Postat 2 juli 2011 Postat 2 juli 2011 Vet inte ens vad det Ă€r?!?!? Vad Ă€r det??? î Vill dock ha....andreas.klingberg@gmail.com îîîî
Linus Postat 2 juli 2011 Postat 2 juli 2011 G+ Ă€r alltsĂ„ inte bara en SSL-mixer, utan ocksĂ„ Googles tredje försök att skapa ett socialt nĂ€tverk. đ
Neosus Postat 4 juli 2011 Postat 4 juli 2011 Jag tar gĂ€rna emot en invite oxĂ„! aerodeck@gmail.com đ
cborg Postat 4 juli 2011 Postat 4 juli 2011 G+ Ă€r alltsĂ„ inte bara en SSL-mixer, utan ocksĂ„ Googles tredje försök att skapa ett socialt nĂ€tverk. đ Om man rĂ€knar Buzz, Orkut och Wave Ă€r det vĂ€l till och med deras fjĂ€rde. đ
lonewind Postat 8 juli 2011 TrĂ„dstartare Postat 8 juli 2011 SĂ„dĂ€r! DĂ„ har jag skickat till alla sĂ„vitt jag vet. Ăr det nĂ„gon mer sĂ„ sĂ€g till sĂ„ skickar jag!
lonewind Postat 8 juli 2011 TrÄdstartare Postat 8 juli 2011 Aha! Nu verkar de ha öppnat för alla! Kan det stÀmma eller ser det bara sÄ ut?
Claes Holmerup Postat 8 juli 2011 Postat 8 juli 2011 G+ Ă€r alltsĂ„ inte bara en SSL-mixer, utan ocksĂ„ Googles tredje försök att skapa ett socialt nĂ€tverk. đ ...ungefĂ€r som mitt sparande, med andra ord. Jag sparar f.n. till min tredje miljon. Den första och den andra misslyckades... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.