Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jatack! 🙂

Skickat via PM!

Postat

Ja, vaffan... Man var ju pionjĂ€r med sĂ„vĂ€l under ICQ som FaceBook, och till och med detta forumet, sĂ„ varför inte G+ (tror fan jag blev först med att 'nicka' Google+ dĂ€r faktiskt...😉)

Tack till sign. lonewind för inbjudan.

Tror jag i alla fall.

Än sĂ„ lĂ€nge.

Postat

GÀrna! MÄste ju se vad de har kommit pÄ nu. Buzz var ju sÄdÀr... Om man ska vara snÀll.

Behöver din mail för invite...

Postat

Tack för inbjudan - early adopter hĂ€r! 😉

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Ja, varför inte....

sadomachine@hotmail.com

Postat

Whoohoo!

Nu blev jag nĂ€stan sugen pĂ„ att tacka ja det bara för det! 😆

NĂ€, men skĂ€mt Ă„ sido sĂ„ har jag inte Facebook heller. RĂ€cker med Myspace och de forum jag hĂ€nger pĂ„. Det tar tillrĂ€ckligt med tid Ă€ndĂ„.. För nĂ„gra Ă„r sen kanske jag hade tackat ja 🙂

Postat

SÄg nu att jag antagligen inte slipper undan det ÀndÄ, eftersom jag har gmail... iofs kan man ju lÄta bli att fixa en profil.

Postat

Fick meddelande om att det Ă€r fullt, tyvĂ€rr! 😊

Postat

Jag antar att tjÀnsten innebÀr full interaktion med Gmail och Blogger och Youtube och allt annat som Google har hand om. SÄ nÀ tack.

Postat

SÄ, nu har jag skickat invite till alla som bett om det hittills. AngÄende att det Àr fullt, jag fick min invite igÄr och kom inte in. Testade igen imorse och dÄ kom jag in. SÄ misstÀnker att man kan behöva göra ett par försök. En hel bunt av de jag skickat till vet jag redan har kommit in.

Postat (redigerat)

Jag kollar gÀrna: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Redigerat av desvaenger
Postat

Skulle ocksĂ„ gĂ€rna vilja ha en invite. Skicka PM 🙂

Postat

G+ Ă€r alltsĂ„ inte bara en SSL-mixer, utan ocksĂ„ Googles tredje försök att skapa ett socialt nĂ€tverk. 😉

Postat

G+ Ă€r alltsĂ„ inte bara en SSL-mixer, utan ocksĂ„ Googles tredje försök att skapa ett socialt nĂ€tverk. 😉

Om man rĂ€knar Buzz, Orkut och Wave Ă€r det vĂ€l till och med deras fjĂ€rde. 🙂

Postat

SÄdÀr!

DÄ har jag skickat till alla sÄvitt jag vet.

Är det nĂ„gon mer sĂ„ sĂ€g till sĂ„ skickar jag!

Postat

...ungefĂ€r som mitt sparande, med andra ord. Jag sparar f.n. till min tredje miljon. Den första och den andra misslyckades... 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.