Jump to content
Annons

Gary Moore Död!


KillwithSkill

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Tråkig läsning och en till briljant snubbe som dött på kortare tid(Dio). Tyvärr något vi får vänja oss vid då många som haft stor påverkan är äldre än oss och får oss att påminna oss om att vi inte själva är så värst unga längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)

Alltid lika chockerande när de riktiga tungviktarna lämnar in. Svårt att acceptera att de inte är lika odödliga som deras musik.

RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här var tråkigt. Vila i frid 🙁

Minns vad han svarade när han fick frågan om vad han tyckte om att Roger Pontare hade "snott" hans låt (apropå de uppenbara likheterna mellan "Over the hills and far away" och "När vindarna viskar mitt namn"): "Det gör inget, Eurovision Song Contest är ändå bara skit!" Så talar en mästare.

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

CHOCK! Det var ett tag sen jag tänkte på honom men ändå.

Men varför dog han? Hade han någon sjukdom, eller var det den vanliga artistdöden - självmord eller droger?

Link to comment
Dela på andra sajter

CHOCK! Det var ett tag sen jag tänkte på honom men ändå.

Men varför dog han? Hade han någon sjukdom, eller var det den vanliga artistdöden - självmord eller droger?

Han var mer eller mindre en mkt sund människa. Så droger kan det knappast vara. Och självmord? Ja det vet man ju inte. Svårt att tro.

Kroppen ska iaf obduceras. Vet att det var en massa snack om vart det skulle ske. I Spanien eller Storbritanien...

Men det är ju som vanligt när man ska dö... kroppen slutar andas...

Link to comment
Dela på andra sajter

Enl aftonbladet idag kvävdes han i sina spyor efter alkoholintag.... Är väl inte orimligt att även han hade såna problem även om jag hört att han levde sunt. Hur som helst fruktansvärt trist.

Edit: förtydligande

Edit 2: källa på det, The Sun

Redigerat av therocker
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 11 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...