Jump to content
Annons

Hårdaste låten någonsin?


jarlo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 223
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Min vinkelslip med diamantklinga skärandes genom granit...

Prodigy - Firestarter eller breathe - coola, hårda på sin tid men ändock lyssningsbara...

Annars är ju Spitfire, första låten på senaste Prodigy-skivan, nåt av det hårdaste jag hört från dem. Småfunkig elektronisk hårdrock med indiska influenser 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Mästra mig inte, jag kan allt om rap.

& jag har sett BC live, det har inte du.

Du menar väl inte allvar? Det är synd ifall jag ska behöva kalla dig för f****.

😄

Vad menar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mästra mig inte, jag kan allt om rap.

& jag har sett BC live, det har inte du.

Du menar väl inte allvar? Det är synd ifall jag ska behöva kalla dig för f****.

😄

Vad menar du?

Han menar att du är en f*otboll tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med om Ace of spades. Den är fan snart tjugofem år gammal och blåser fortfarande ut öronen på mig iallfall.

Annars är "Real solutions" med White Zombie ganska tung, liksom Bullet In The Head med Rage Against The Machine.

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

fellan (oregistrerad)
Men jag måste nog säga Dyers Eve med Metallica.

Förstår helt varför, men lyssna på början av andra versen ! Ulrich e så äckligt otight att man spyr! han börjar mangla dubbelkagge, slutar, o sen fortsätter helt konstigt mitt i en takt....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger som Magnus Härenstam, fel fel fel!!

Det MÅSTE vara "He is the painkiller!" med Judas Priest! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

TERRORIZER "Dead Shall Rise" brukar ju komma upp förr eller senare i sådana här trådar. Trots att den är sexton år gammal så krossar den ju det mesta motståndet fortfarande.

CANNIBAL CORPSE har ju de senaste åren verkligen förädlat brutaliteten till en helt ny nivå. Den senaste plattan, "The Wretched Spawn", är ju som en tävling i attack, tyngd och kraft.

SLAYERs "Angel Of Death" var ju superhård när den kom men har väl, i ärlighetens namn, blivit omsprungen på de flesta områdena. Men den var ju verkligen unik när man hörde den när den var alldeles ny. Min favorit var dock alltid "Altar Of Sacrifice" och "Post Mortem" från samma skiva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nog för att Meshuggah krossar det mesta när det gäller att vara hård - men Blessed are the sick med Morbid angel är nog ändå min favorit när det gäller hårt OCH ondsefullt!

Pete Sandoval är ju halvskaplig på att spela trummor han med... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...