Jump to content
Annons

Bästa musikaffärn!


osiris

Recommended Posts

Det har vart mycket snack om bemötandet från personal i musikaffärerna runt om i landet och jag tänkte att vi nu kunde sammanställa en lista med våran absoluta favoritbutik (inom musik då 😆 )

Alla får en varsin röst på en butik i den staden där man handlar mest.

Om ett par dagar så utser vi en vinnare ☺️

Min röst går till:

Huddinge Musik i Stockholm.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Annons
Det har vart mycket snack om bemötandet från personal i musikaffärerna runt om i landet och jag tänkte att vi nu kunde sammanställa en lista med våran absoluta favoritbutik (inom musik då ☺️ )

Alla får en varsin röst på en butik i den staden där man handlar mest.

Om ett par dagar så utser vi en vinnare 🙂

Min röst går till:

Huddinge Musik i Stockholm.

Vart ligger den affärn? Bor ju där i krokarna (relativt ny i storstan)...

Link to comment
Dela på andra sajter

när det gäller bemötande måste jag säga Musikbörsen/Slagverket ... eftersom jag inte köpt något "svindyrt" som säljaren "måste" vara extra trevlig för så va Musikbörsen bäst. Fick svar på alla mina frågor och dom av alltid hjälpsamma med att pröva ut/ge råd osv.

Sen att dom även kan dra av några hundra när man köper ett par grejer är ju bara en bonus ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

På Tyresö Musik har jag handlat pianoböcker, fast det är ju pappa som har köpt dem för han känner en som jobbar där så jag kan inte säga om dem är bra.

Vart i Huddinge Centrum? Bor i Skogås men har aldrig varit där 😄

Huddinge betraktas som en förort till Stockholm. Men nä, tacka vet jag Haninge 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

basochdiskant (oregistrerad)
när det gäller bemötande måste jag säga Musikbörsen/Slagverket ... eftersom jag inte köpt något "svindyrt" som säljaren "måste" vara extra trevlig för så va Musikbörsen bäst. Fick svar på alla mina frågor och dom av alltid hjälpsamma med att pröva ut/ge råd osv.

Sen att dom även kan dra av några hundra när man köper ett par grejer är ju bara en bonus 😆

Håller inte med man får fan vänta jätte länge innan man får hjälp. Också är en del rätt kaxiga.

/Kalle

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...