Jump to content
Annons

Hur många timmar per dag är du med oss?


Dado

Recommended Posts

Hej allihopa!

Många av oss på forumet är mer eller mindre inloggade nästan alltid!

Tanken med den här tråden är att ni ska vara helt ärliga och berätta för alla andra om hur många timmar/dag ni spenderar

här även om man kan framstå som looooser 🙂

Själv är jag inloggad ca. 2 timmar i olika perioder!

Så om ni inte har nåt annat för er medan ni väntar på någon ny tråd så har ni något att skriva om!

Peace 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Intressekurvan för denna site går upp och ner för mig beroende på vad som diskuteras tilltalar mig eller inte.

Och det svänger rätt bra här, vilket är bra. Då blir det lite nytändning varje gång det kommer något som tilltalar en.

Andra siter är helt insöade på sitt skit som inte säger mig något. Därför har jag sagt upp mig på en del anda skithak.

Nu finns det bara två som jag hänger på, Det här och ett till som ni kan lista ut 🙂

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Abstinens om man inte kollat in på ett par dagar 🙂 Annars varierar det med trådar, behov av svar och intresse - läser med nöje och nytta en del gamla ibland och då rinner tiden lätt iväg. Tiden man är inne kan vara från att se att ett svar man lämnat funkat, typ 2 min, till nån timme.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle kunna häcka klart mkt mera här,

om det inte vore för att det finns tendenser bland vissa att föra ett jihadliknande beteende i forumet..

Trist att konstatera att det viktigaste inte tillgodoses,

att lära av varandra för att få ökad kunskap/kreativitet..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillhör dessa som på arbetstid besöker forumet och skummar igenom dagens aktiva trådar. In och ut på en halv minut ungefär. Sen när söndagen kommer (eller annan ledig dag), sätter jag mig ned och planlöst surfar på forumet, vilket ofta slutar med att jag läser trådar om hur dj:s använder Mac, trots att det inte borde röra mig i ryggen. Då bränner jag lätt ett par timmar.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har datorn på mer eller mindre konstant, och har det här forumet (bland alla andra) uppe rullandes hela tiden. går hit en gång i timmen när jag bygger eller jobbar, för att kolla ifall ngt har hänt..

om jag inte har ngt att göra, eller bara är lat, så sitter jag väl ett par timmar om dan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Misterloud (oregistrerad)

Är inne varje dag, 5 - 10 min i snitt 3 - 5 gånger på en dag. Har varit medlem rätt länge sen men bara föra veckan bestämde jag att jag ska bli aktiv här på forumet fram över. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte en massa trådar man råkar följa noga så är det max 20-30 minuter om dagen fördelat över en otroligt massa uppdateringar av sidan.

Samma här. Sitter ju vid dator och jobbar, så jag är oftast inloggad hela dagarna. Men aktiv tid på själva forumet är nog troligen oftast runt en halvtimme per dag.

På helgerna brukar jag knappast surfa alls, så då blir det bara forumkoll i undantagsfall. Förutom när jag som nu sitter och jobbar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag trycker upp forumet varje gång jag startar upp webbläsaren. Kollar runt i några minuter, om något intresserar mig läser jag inläggen och sen stänger jag ner. Kan bli att jag besöker forumet en 30-40 gånger per dag, men tiden jag spenderar här är nog bara runt en timme.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...