Jump to content
Annons

Reason 4 - Snart här!


Majken

Recommended Posts

Åhå. ett högpass-filter.

undrar om man kan använda den utanför thor. 😕

Jag tror det ska finnas audio in på thor så man kan använda thor som effekt modul med allt göttigt som finns där 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Åhå. ett högpass-filter.

undrar om man kan använda den utanför thor. 😏

Jag tror det ska finnas audio in på thor så man kan använda thor som effekt modul med allt göttigt som finns där 😏

Svar ja 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Observe:

No localized versions of Reason 4 are working at the moment.

If you are a Windows user, you need to delete your preferences file and select English as your main language. Do a search for "Reason Demo Preferences.prf" and delete it. After this, start Reason and select English.

If you are a Mac user, select Reason Demo and press [cmd]+I to "Get info". Expand the languages tab and deselect all the languages except English.

/Reason 4.0 team

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Observe:

No localized versions of Reason 4 are working at the moment.

If you are a Windows user, you need to delete your preferences file and select English as your main language. Do a search for "Reason Demo Preferences.prf" and delete it. After this, start Reason and select English.

If you are a Mac user, select Reason Demo and press [cmd]+I to "Get info". Expand the languages tab and deselect all the languages except English.

/Reason 4.0 team

hur går det!??

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst verkar alla nya moduler fantastiska, men den nyhet jag glädjs mest åt är ändå att man kan automatisera tempo och taktart. Det har jag önskat mig sedan v. 2.0. Sedan håller jag tummarna för att den nya sequencern inte blir allt för rörig, utan lika effektiv som den gamla.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Det var ju en moudlär synth ju.. Bara att trycka in en sladd genom filter då ju 😆

Åhå. ett högpass-filter.

undrar om man kan använda den utanför thor. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Mollin (oregistrerad)

Jag tycker att Propellerheads INTE ska göra VST tillgängligt i senare versioner!! Du kan i princip göra Alla möjliga ljud i Reason, om man har kunskapen! Själv så gillar jag inte VST's - Jag vill göra ljuden själv! Nexus t ex, alla ljud är färdiga, någon annan har gjort dom?? 😉 Det är ju inte skoj! Men men, det är vad jag tycker! 😄 GO propellerheads! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

åååååååååååååååååååååh vad jag längtar efter reason 4 nu!!! buhuuuuuu. kom nudå......har pengar i spargrisen o satt upp en välkommenhem-skylt i min lilla hemmastudio. var för måste hon dröja så? är det bara jag som känner saknaden efter R4 på detta vis?? snyft...

:rolleyes:😉🙂

lp&u

svante

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...