Jump to content
Annons

Fel på filbifogningen?


Fidden

Recommended Posts

Annons
  • Svar 128
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jarnis lösning var väl enkel? Vanlig hederlig drag'n'drop från webbläsaren in i din mediaspelare.

Det är ju bara att ta tag i låtlänken och dra in den i playlisten i Winamp så spelas den upp. Smidigare kan det väl inte bli?
Link to comment
Dela på andra sajter

Jarnis lösning var väl enkel? Vanlig hederlig drag'n'drop från webbläsaren in i din mediaspelare.
Det är ju bara att ta tag i låtlänken och dra in den i playlisten i Winamp så spelas den upp. Smidigare kan det väl inte bli?

ja det funkar...men...

hade inte varigt fint att bara klicka o få upp den o slippa alla trådar

vänder mig till någon mpderator med denna vädjan..

simma lung o djup. o ät inte före tony

Redigerat av ynot
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Vet inte om det är okej att fråga här eller om denna tråd kommer att flyttas.

Jag har problem med att lyssna på filer som är uppladdade på Studios server. Jag får bara upp en hel Oas av kod i ett nytt fönster när jag försöker. Någon annan som har det problemet?

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)

"Dra" länken rakt in i Winamp ellr whatever du nu använder. Bästa tipset hittils.

(Ämnet har alltså behandlats i 30 trådar tidigare)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack!

Hmm... jag måste vara kass som inte hittat trådarna 😲

Märkligt nog har det funkat utmärkt tidigare och helt plötsligt slutat fungera =/

Någon som har kluddad till i koden/my sql databasen. Fixas nog när/om det nya forumet kommer upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte en moderator nita en tråd som behandlar ämnet? Snälla!

kan dom inte bara fixa eländet?

Amen

Forumet är ju på gång att uppgraderas, som det har nämts i femtielva trådar hittills - så det kommer inte att hända något förrän den nya communityn är igång, utan det blir till att "spara som" och döpa om tills den (förhoppningsvis) förbättrade siten blir klar... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte en moderator nita en tråd som behandlar ämnet? Snälla!

kan dom inte bara fixa eländet?

Amen

Forumet är ju på gång att uppgraderas, som det har nämts i femtielva trådar hittills - så det kommer inte att hända något förrän den nya communityn är igång, utan det blir till att "spara som" och döpa om tills den (förhoppningsvis) förbättrade siten blir klar... 😮

But it's still crazy after all these weeks...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte en moderator nita en tråd som behandlar ämnet? Snälla!

kan dom inte bara fixa eländet?

Amen

Forumet är ju på gång att uppgraderas, som det har nämts i femtielva trådar hittills - så det kommer inte att hända något förrän den nya communityn är igång, utan det blir till att "spara som" och döpa om tills den (förhoppningsvis) förbättrade siten blir klar... 😲

But it's still crazy after all these weeks...

Det får du leva med 😆 .

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägger in Olsbergs edit av första inlägget här:

EDIT: Denna tråd består av ett stort antal sammanslagna trådar i samma ämne. Lösning på problemet är på gång i och med det nya systemet som kommer innan årsskiftet. /admin
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...