Jump to content
Annons

Studiofestival # 13 - Tema: 1 minut


Jeffrey Lee

Recommended Posts

Annons
  • Svar 79
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Måste texten vara nyskriven också?

"nyskriven" syftar väl på att låten inte ska ha varit utgiven eller upplagd på demo forumet osv. så har du aldrig använt texten "offentligt" så tycker jag du kan använda den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste texten vara nyskriven också?

"nyskriven" syftar väl på att låten inte ska ha varit utgiven eller upplagd på demo forumet osv. så har du aldrig använt texten "offentligt" så tycker jag du kan använda den.

Jo texten har jag använt offentligt. Det var därför jag undrade.

För there's always someone somewhere with a big nose who knows 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

vilket gnäll... det är ju massa tid kvar 🙁, ni är säkert den typen som kommer tio minuter för tidigt till en fest, de fina gästerna anländer alltid sent 😱

jag kommer alltid först... lika roligt varje gång man kommer precis vid utsatt tid och människan som ska ha festen öppnar med handduken på huvudet likt en turban och mascaraprylen i handen.

Link to comment
Dela på andra sajter

vilket gnäll... det är ju massa tid kvar  🙂, ni är säkert den typen som kommer tio minuter för tidigt till en fest, de fina gästerna anländer alltid sent  😉

jag kommer alltid först... lika roligt varje gång man kommer precis vid utsatt tid och människan som ska ha festen öppnar med handduken på huvudet likt en turban och mascaraprylen i handen.

så då vet du hur Jeffrey Lee ser ut iklädd handuk på huvudet 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har påbörjat två projekt för den här festivalen men kommer förmodligen att kunna fullfölja något av dem... "mitt" Cubase har börjat balla ur tyvärr! Började med att arpeggion på diverse syntar hänger sig om man ändrar på något frekvens för att göra lite filtersvep (ja, de fastnar i arp-loopen så att säga, bara fortsätter tills man tar bort VST-instrumentet!). Sedan hänger programmet sig - ibland till och med när jag håller på att spela in men oftast vid avslut - inge problem enligt loggarna. Stön... nåja, det stödjer bara min teori om att Cubase är instabilt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...