Jump to content
Annons

Roliga/imponerande videor - posta dina tips här


henning

Recommended Posts

Annons
KRIS_O (oregistrerad)

jag kan spendera en hel del tid framför youtube, kolla in musikvideos, dansklipp och olika talanger.... + en hel del kul grejer

men ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta!?

kolla på den här t.ex.!!

.......skämtar han eller är han helt allvarlig, jag vet nästan inte!!?

vet ni några mer sjuka eller kul klipp, posta länken!

får helst ha med musik att göra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt lustigt ändå. Det enda sättet som folk försöker göra sig roliga åt Yngwie (och andra) är att dubba över kasst lirad gura å sen försöka göra narr av han. Vilket får mig att bli förbannad. Vad är det för kul med det? Nivå med horyngel i sandlåda typ.

Nån slags avundsjuka måste det vara.

Visst, Yngwie är en idiot med noll social kompetens och en jävel på att lira. Och folk gillar att hacka på han, och det har skett sen hans barnsben. Jag själv lyssnar inte på hans musik. Tilltalar mig inte alls. Däremot så är han en jävla musiker. Inte bara på sin gura utan för övrigt.

Jävligt synd!

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Lasse Mongo (oregistrerad)
Rätt lustigt ändå. Det enda sättet som folk försöker göra sig roliga åt Yngwie (och andra) är att dubba över kasst lirad gura å sen försöka göra narr av han. Vilket får mig att bli förbannad. Vad är det för kul med det? Nivå med horyngel i sandlåda typ.

Nån slags avundsjuka måste det vara.

Visst, Yngwie är en idiot med noll social kompetens och en jävel på att lira. Och folk gillar att hacka på han, och det har skett sen hans barnsben. Jag själv lyssnar inte på hans musik. Tilltalar mig inte alls. Däremot så är han en jävla musiker. Inte bara på sin gura utan för övrigt.

Jävligt synd!

Det är nog mest synd om dig tänker man, det är ju kul ju, i synnerhet när man gillar Yngwie din jävla tråkmåns, man tänker att där du går där vissnar gräset.

Var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser...

Sen undrar man ju är han en "jävla musiker" eller en jävla musiker! vad vill du ha sagt, enligt mig är han en riktigt kompetent musiker å gitarrist och jag kan skratta gott åt rolig humor vilket detta är du lyssnar ju inte ens på det enligt dig själv! GET A LIFE

ÄNNU MERA SPRIT FÖR FAN!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag kan spendera en hel del tid framför youtube, kolla in musikvideos, dansklipp och olika talanger.... + en hel del kul grejer

men ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta!?

kolla på den här t.ex.!!

.......skämtar han eller är han helt allvarlig, jag vet nästan inte!!?

vet ni några mer sjuka eller kul klipp, posta länken!

får helst ha med musik att göra!

Damn, you made my day! Så jävla lol ! 🙂

Hoppas han inte var seriös för då har han jäkligt skön humor 😉

Redigerat av Kricke
Link to comment
Dela på andra sajter

Sen undrar man ju är han en "jävla musiker" eller en jävla musiker!

Du skrev samma sak två gnåger. Vad skulle du skriva igentligen?

betoningen på orden var nog det som menades!!!

dvs. en duktig musiker, elelr en knepig musiker!!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

KRIS O! och alla andra....

"DJ SUBWOOF make beats"....

eehhh....

hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.....

eller rättare sagt, vad bestod det roliga av?

🙂

Det här är ju sättet som många gör musik på de som använder syntetisatorer alltså. Jag ser inget märkligt i klippet överhuvudtaget!! Klart han är seriös. Var det en fråga?

Det roliga består enligt mig i att han har över 20000 pers som kollat in hans videoklipp!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...