Jump to content
Annons

Roliga/imponerande videor - posta dina tips här


henning

Recommended Posts

Annons

Hoho, jag läste rubriken och förstod direkt vad tråden handlade om och vilken film. 😄

Såg den för några dagar sedan, men då på YouTube.

I den här wmv-filen såg man alla detaljer bättre. 😆

Först, måste man inte gapa ordentligt för att få in en 58-kula i käften? För det andra, mikrofonen borde väl trigga en kräkreflex?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoho, jag läste rubriken och förstod direkt vad tråden handlade om och vilken film. 😛

Såg den för några dagar sedan, men då på YouTube.

I den här wmv-filen såg man alla detaljer bättre. 😄

Först, måste man inte gapa ordentligt för att få in en 58-kula i käften? För det andra, mikrofonen borde väl trigga en kräkreflex?

Eftersom kulan är rund öppnar ju kulan (likt en kil) killen mun, Kräckreflexen finnd där. hör du inte? Dock så kan ju micken sitta rätt hårt fast och då är spyet inte tillräckligt stark att få upp den å sånt. 😄

Eller så är jag lättlurad 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag förstår inte. En gubbe får en mikrofon som välter emot sig. Huvudet på miken lossnar och han får det i munnen. Saliv sipprar ut från sidan. Vad som händer sedan vet vi ju inte. Han spottar väl ut den!

Tråkigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Skitrolig! Svengelska is the shit! 😲

Apropå den... 😉

http://www.tjuvlyssnat.se/2006/10/det_r_lugnt_det.html

(Fjortiskille går på den fullproppade spårvagnen och hälsar på fjortistjej.)

Killen: Var har du varit?

Tjejen: Jag har filmat för TV!

Killen: Vaddå?

Tjejen: Du vet, det hära veckans nyheter eller vad det heter. Med Henrik Schyffert på Kanal 5. Vi så här skulle stå utanför systemet och så kommer Henrik ut och ba: "This is fjortisfylla" eller nåt. Det handlade om så här langning.

Killen: Fick ni nåt betalt?

Tjejen: Nej, de sa att de inte kunde ge oss pengar, men vi fick varsin flaska sprit.

(Killen set ut som ett frågetecken.)

Tjejen: Men det får du ABSOLUT inte säga till NÅGON, för programmet handlade ju typ om langning.

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...