Jump to content
Annons

Roliga/imponerande videor - posta dina tips här


henning

Recommended Posts

Annons
Undrar om den här killen igentligen vet varför han spelar gitarr? Är han igentligen så intresserad av musik? Står möjligen en sträng förälder utanför bild och pekar på honom med ett vapen? Spelglädje? 😄 NOT!

jävlar o fan vilket tråkigt gitarrspel, jag har inte hört så tråkigt sen jag kollade på headnabgers ball, när trivium hade en video där för ngtt tag sen.. :rolleyes:

han kanske är koncentrerad..bara för att man brinner för musik innebär ju inte det at man måste sitta o vara jätteglad när man spelar.. han kanske va nervis!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mer matnyttigt: Nostalgitrippar:

http://www.dvdsmusicvideos.com/

//nemo

Jag kommer att älska dig för evigt för den här länken.. 😱

Men redan imorgon bitti kommer jag att hata dig, för jag kommer att sitta uppe hela natten och bara kolla videos...fy bubblan vilken nostalgichock!!!

/R

Instämmer, underbart TACK... Fast platsar väl inte under skojiga videor (alltså skojigt som man skrattar åt? Men skoj ändå kanske)

Här finns en till, kanske fetaste samlingen: http://www.milinkito.com/los80.php

Nån som hittar en fetare samling eller bara en fet samling av liknande kan gärna höra av sig till mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

KRIS O! och alla andra....

"DJ SUBWOOF make beats"....

eehhh....

hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.....

eller rättare sagt, vad bestod det roliga av?

😄

Det här är ju sättet som många gör musik på de som använder syntetisatorer alltså. Jag ser inget märkligt i klippet överhuvudtaget!! Klart han är seriös. Var det en fråga?

Det roliga består enligt mig i att han har över 20000 pers som kollat in hans videoklipp!!

Men du måste kolla parodin också:

Link to comment
Dela på andra sajter

Dragon Force's - Through The Fire And Flame i
. Det här är ju helt overkligt. Varför spela gitarr på riktigt när man kan träna i Guitar Hero istället 😏

Verkar vara likadant som det där bongaspelet från Nintendo att man måste slå något innan för att det ska bli rätt!

Slet fan håret hemma hos en polare när jag slog rätt men fick fel ändå, medan de som slog något innan fick, enligt spelet, perfekt timing..

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...