Jump to content
Annons

Hur bra är Studio Forum?


alexfree

Som sagt ovan, sätt poäng med 5 bäst och 1 dåligt  

156 röster

  1. 1. Som sagt ovan, sätt poäng med 5 bäst och 1 dåligt

    • 5
      49
    • 4
      61
    • 3
      24
    • 2
      6
    • 1
      2


Recommended Posts

Satte en fyra. Tyckte att det kändes rätt av någon anledning.

Inte för att jag skriver så mycket inlägg men ändå, bästa svenska forumet är det garranterat.

Nån gång har jag retat mig lite på någon som kommer med typ "får inget ljud i mitt ljudkort" (OBS Liknelse för tydligheten) Utan att beskriva problemet ordentligt eller vilket kort eller burk etc det är.

Men i alla fall GO Studio Forum!!! 🙂

Redigerat av L.C
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 78
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

5:a här också just pga av att det INTE bara finns massa extremnördar som tror dom har koll på allt utan för att bredden är så stor. Själv uppskattar jag väldigt mycket att hjälpa andra som fastnat i sina problem. På så sätt utvecklar jag mig själv och får repetition på grunder som man kanske lite smått skjutit åt sidan 😛

Underbart forum och faktiskt det enda jag nånsin skrivit mer än 10 postningar i 😲

vad skulle man göra utan eran feedback i demo-sektionen? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

4:a blir det. Som flertalet andra här har nämnt så kan det som är bra alltid bli bättre. 😛

Det jag uppskattar med detta forum är snabba svar vid alla typer av postningar. Jag har fått med fyra polare hit som alla håller med om att feedbacken är enormt bra här. Det är trevligt folk med bra attityd som cirkulerar här. 🙂

Sen sköts ju sidan dessutom exemplariskt av admin. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

börnen (oregistrerad)

tja, är ju ganska ny här, men en 4:a tycker jag definitivt den är värd. Bara en sån sak som när man skrev sin presentation och fick en sådär trettio talet svar som välkomnade mig (inte nån som sa "släng ut den tossern", tack!)...

Link to comment
Dela på andra sajter

börnen (oregistrerad)
alla stammisar satte minst 4 va? 😱

När är man en stammis?

Stammis är man väl när man inte läser alla nya trådar bara en gång om dagen, utan tre eller fyra...och man får kallsvettningar, huvudvärk och blir lättirriterad om man inte varit här på hela dagen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag pendlar mellan en 3:a och 4:a.

En 4:a för att intiativet är helt rätt och det är många kunniga personer här inne.

En 3:a för att det är samma frågor som dyker upp hela tiden så man tröttnar lite på att läsa dessa inlägg. Sen är det vissa personer som skriver lite konstiga saker ibland (inkl mig själv), men det kan ju inte studio gör något åt.

Totalbetyg blir alltså 4+3 / 2 = 3.5!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Stammis är man väl när man inte läser alla nya trådar bara en gång om dagen, utan tre eller fyra...och man får kallsvettningar, huvudvärk och blir lättirriterad om man inte varit här på hela dagen.

Känner mig ovanligt träffad... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

En 3:a för att det är samma frågor som dyker upp hela tiden så man tröttnar lite på att läsa dessa inlägg. Sen är det vissa personer som skriver lite konstiga saker ibland (inkl mig själv), men det kan ju inte studio gör något åt.

Rätt oundvikligt på vilket forum som helst egentligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
tja, är ju ganska ny här, men en 4:a tycker jag definitivt den är värd. Bara en sån sak som när man skrev sin presentation och fick en sådär trettio talet svar som välkomnade mig (inte nån som sa "släng ut den tossern", tack!)...

lurad!

vi ville bara ha postcount

Link to comment
Dela på andra sajter

Förutom mig själv och så någon Erik Hofstein så har jag bara träffat trevliga, hjälpsamma och/eller roliga människor här.

En femma!

Vad hände egentligen med Hofstein?? Var ju hur kul som helst!!!!!!

Håller med. Snacka om att han fick fart på forumet. Dessutom kunde han massa saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att han antingen tröttnade eller blev kickad... Bara spekulationer från min sida. Dessutom är jag inte så värst insatt i vad klagomålen på han var.

Link to comment
Dela på andra sajter

En 5:a blev det. Det finns lite grann av varje i forumet , på många olika nivåer också. Oftast fått svar omedelbart på ganska knepiga tekniska frågor och det är ju guld värt. Tycker också det är kul att spela lite "Tutor" för någon som håller på att sätta sig in något nytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...