slejnard Posted September 8 Report Share Posted September 8 Hej på er! Har precis släppt ny singel. Soulful Dancing- pop med inslag av disco 💃 och funk. Till min hjälp har jag Neosus här på forumet som producerat. Vad tycker ni? All feedback välkommen. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted September 8 Report Share Posted September 8 (edited) Cool! Det enda jag saknar är lite redigt blås, men det har man ju inte i bakfickan sådär. Skönt lyft när refrängen kommer. Bra jobbat! Kom på att jag saknade en sak till. Ett handtag till den där gula dörren. Och eventuellt något att kliva på när man går ut genom den. Edited September 8 by Fidden 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted September 8 Author Report Share Posted September 8 Tack så mycket fidden! Kul att du gillar låten. Bra idé med blås men som du säger, inte helt lätt. Måste nog fixa ett handtag 😅. Det ligger stenar som går in på… Link to comment Share on other sites More sharing options...
uladzimir Posted September 12 Report Share Posted September 12 Det är alltid spännande att se konstnärer följa sin passion och utforska olika musikgenrer som disco och funk. Att ha Neosus som producent är verkligen imponerande och visar på ditt dedikerade arbete. Lycka till med din nya musik, och jag ser fram emot att höra den! All feedback kommer säkert att vara till nytta för att förbättra och växa som artist. Fortsätt att dela din talang med världen! 💃🎶🕺 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted September 12 Author Report Share Posted September 12 Vilka fina ord uladzimir. Tack så mycket! Ja han är en riktig mästare i mitt tycke hr neosus. 😊🎸🕺🎵 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted September 12 Report Share Posted September 12 Tack så mye! 👍 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjorkerika1 Posted September 13 Report Share Posted September 13 On 9/8/2023 at 12:51 PM, slejnard said: Tack så mycket fidden! Kul att du gillar låten. Bra idé med blås men som du säger, inte helt lätt. Måste nog fixa ett handtag 😅. Det ligger stenar som går in på… Det är verkligen häpnadsväckande och jag gillar det 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted September 13 Report Share Posted September 13 Det är verkligen fryntligt och jag gillar det. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted September 16 Author Report Share Posted September 16 On 2023-09-13 at 07:25 sa bjorkerika1: Det är verkligen häpnadsväckande och jag gillar det Vad roligt att höra 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted September 16 Author Report Share Posted September 16 On 2023-09-13 at 11:21 sa Dark Of Light: Det är verkligen fryntligt och jag gillar det. Fryntligt är ett ovanligt ord men jag gillar det. Börjar faktiskt gilla det mer och mer... Upp o dansa nu Studio Forum! Lyssna och låt er ryckas med. Det är ju ändå lördag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henric Svensson Posted September 17 Report Share Posted September 17 -Svängigt, bra låt! - Mina komplimanger till alla inblandade! 😍 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted September 17 Author Report Share Posted September 17 Tack så mycket Henric. Kul att höra 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts