Farbror_Blå Posted May 20, 2004 Posted May 20, 2004 (edited) Vad kör ni för webbläsare egentligen? Har aldrig gillat Internet Explorer själv... Alltid iCab hos mig! 🙁 EDIT: stavning /admin Edited June 6, 2004 by Olsberg
Björn Olsberg Posted June 6, 2004 Posted June 6, 2004 Firefox för hela slanten. Explorer i absoluta nödfall, som när jag ska kolla hur forumet ser ut för de allra flesta 😆 Dock är Firefox så stabil idag att den visar sidor nästan bättre än Explorer. Framför allt snabbare. Och man riskerar inte att det installeras någon ActiveX-kontroll utan att man vet om det! Sorry, denna har legat i kön för att godkännas ett bra tag - inlägget kom ut på sajten ganska sent.
Tokas Posted June 6, 2004 Posted June 6, 2004 Jag har aldrig sett någon anledning till att inte använda Explorer. Och jag har aldrig ens hört talas om iCab eller Safari. 😛
Björn Olsberg Posted June 6, 2004 Posted June 6, 2004 Och jag har aldrig ens hört talas om iCab eller Safari. 😄 Du lär få däng av OS X-användarna 😛
Neosus Posted June 6, 2004 Posted June 6, 2004 Kör Mozilla sen några veckor tillbax...förr körde jag Explorer. ...nu kör kag båda. Men mest Mozilla. Vissa sidor ser skum ut i Mozilla 😛 ...så då kör jag Explorer. 😄 Typ. 😄
Guest Chillyson Posted June 6, 2004 Posted June 6, 2004 Opera sedan något år.version 7.23 nu. Tröttnade på IE. Är hur nöjd som helst.
Neko Posted June 7, 2004 Posted June 7, 2004 (edited) Lyckades rösta blankt. Lägg till en explorer (som webbläsare/dricka välj själva ) Kör numera Firefox... EDIT: fick någon kommentar, och var tvungen att förtydliga.... Edited January 19, 2005 by Neko
Carl_B Posted June 7, 2004 Posted June 7, 2004 Lägg till en explorer (som webbläsare/dricka välj själva 😲 ) 😕 ja gick över till firefox för 1 månad sen.. hur nöjd som helst!
Zkronk Posted June 7, 2004 Posted June 7, 2004 Självklart Firefox! Har man en gång provat att använda "tabs" så går det inte att sluta 😎
Pluffo Posted June 7, 2004 Posted June 7, 2004 Internet Explorer....det buggar och hänger sig, men det har en snygg ikon.
Musiker Posted June 7, 2004 Posted June 7, 2004 Har alltid kört Internet Explorer (förutom nån dag då jag testade Netscape Navigator). Kör numer med Firefow vilket är hur bra som helst! Älskar tabs, beroendeframkallande.
Guest novation Posted June 7, 2004 Posted June 7, 2004 IE Explorer här - Visst diverse säkerhetsluckor och dyl.. men men..
Lars Norén Posted June 7, 2004 Posted June 7, 2004 Använder safari ,har precis laddat ner camino Att hoppa på någon som är blind och ovetande är bara dumt 😱
dbd Posted June 7, 2004 Posted June 7, 2004 Internet Explorer....det buggar och hänger sig, men det har en snygg ikon. w0rd.
Farbror_Blå Posted June 7, 2004 Author Posted June 7, 2004 Installerade Mozilla Firefox nyss. Mycket snabbare än Internet Explorer!! Aaaaa.... Det blir nog Mozilla till slut i alla fall... 😳
Guest footloose Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Explorer. Hur får man tag på dom här andra? Är det freeware, shareware eller? För inte vill man väl betala för en browser när explorer är "gratis"?
Claes Holmerup Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Jag har aldrig sett någon orsak att byta från Explorer, eftersom det fungerar överallt och nästan aldrig strular.
Carl_B Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Jag har aldrig sett någon orsak att byta från Explorer, eftersom det fungerar överallt och nästan aldrig strular. håller me! sen får man massa häftiga program när man går in på sidor med svart bakgrund och grön text... ... ... tror ja håller mej till mozilla... explorer e inte säkert... varken drickan eller browsern...
Björn Olsberg Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Internet Explorer....det buggar och hänger sig, men det har en snygg ikon. Jag lovar - snygg ikon har Firefox också 🙂 Någon undrade om Firefox är gratis - jajjamensan, och det finns till i princip alla typer av datorer. Direktlänk till Firefox
Claes Holmerup Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Jag har aldrig sett någon orsak att byta från Explorer, eftersom det fungerar överallt och nästan aldrig strular. håller me! sen får man massa häftiga program när man går in på sidor med svart bakgrund och grön text... ... ... tror ja håller mej till mozilla... explorer e inte säkert... varken drickan eller browsern... Svart bakgrund och grön text? Que? Nu tappade du bort mig...
hammagrella Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Explorer använder jag. Stod länge ut med Netscape bara för att jävlas med Bill G. men man är ju inte mer än människa...... 🙂
Carl_B Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Jag har aldrig sett någon orsak att byta från Explorer, eftersom det fungerar överallt och nästan aldrig strular. håller me! sen får man massa häftiga program när man går in på sidor med svart bakgrund och grön text... ... ... tror ja håller mej till mozilla... explorer e inte säkert... varken drickan eller browsern... Svart bakgrund och grön text? Que? Nu tappade du bort mig... många sidor me spyware osv brukar se ut så... IE öppnar gärna dörren för dem till skillnad från mozilla... iofs.. har man rätt inställningar i IE e de säkert bra...
Claes Holmerup Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Jag har aldrig sett någon orsak att byta från Explorer, eftersom det fungerar överallt och nästan aldrig strular. håller me! sen får man massa häftiga program när man går in på sidor med svart bakgrund och grön text... ... ... tror ja håller mej till mozilla... explorer e inte säkert... varken drickan eller browsern... Svart bakgrund och grön text? Que? Nu tappade du bort mig... många sidor me spyware osv brukar se ut så... IE öppnar gärna dörren för dem till skillnad från mozilla... iofs.. har man rätt inställningar i IE e de säkert bra... 🙂 Nu fattar jag, men finns det fortfarande folk som letar efter kopior på webben? En bra brandvägg hjälper också till... 😕
Carl_B Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Jag har aldrig sett någon orsak att byta från Explorer, eftersom det fungerar överallt och nästan aldrig strular. håller me! sen får man massa häftiga program när man går in på sidor med svart bakgrund och grön text... ... ... tror ja håller mej till mozilla... explorer e inte säkert... varken drickan eller browsern... Svart bakgrund och grön text? Que? Nu tappade du bort mig... många sidor me spyware osv brukar se ut så... IE öppnar gärna dörren för dem till skillnad från mozilla... iofs.. har man rätt inställningar i IE e de säkert bra... 😕 Nu fattar jag, men finns det fortfarande folk som letar efter kopior på webben? En bra brandvägg hjälper också till... 😆 somliga gör säkert de... jag är inte en av dem...
Neko Posted June 9, 2004 Posted June 9, 2004 Internet Explorer....det buggar och hänger sig, men det har en snygg ikon. Jag lovar - snygg ikon har Firefox också 🙂 Någon undrade om Firefox är gratis - jajjamensan, och det finns till i princip alla typer av datorer. Direktlänk till Firefox den var bra mycket snyggare än mozilla ikonen. Den är verkligen ful. Kanske blir firefox då kanske... Opera är iofs inte heller helt galet.
divstah Posted October 24, 2004 Posted October 24, 2004 Firefox.. finns få saker som är bättre i webbläsarväg..
Tokas Posted October 24, 2004 Posted October 24, 2004 Jag har bytat till Firefox nu. Kan man inte ändra sin röst? =P
Recommended Posts