Jump to content
Annons

Hur kom ni på era Alias


dede

Recommended Posts

Odel är ju hälften av karlns efternamn och eftersom jag var dum nog att gifta mig med honom så är det ju numera mitt efternamn också.  😄

Jag hade kanske kunnat hitta på nåt roligare men tyckte att jag skulle göra det enkelt för alla andra att hålla ihop oss.  😲

/Lina

Eh... Mycket förvirrande att du har likadan avatar som MarcusRombo. Tur att ni har olika nick! 🙂

Alltid när Odels tant skriver tror jag att forumet buggat sönder totalt. Jag läser sällan nick utan kikar mer på avataren 🙂

Jaså?

Jag hade min avatar före dig. 🙂 Jag blev medlem den 5 april... 🙂

Men jag gör dig en tjänst och byter. 🙂

/Lina

Mycket tjusig avatar. Ännu bättre blir det att du jämförde min fru med Thåström i sommarplågan (jojo de känner varandra så klart 🙂 )

Va?

När genomgick din fru ett könsbyte dede??? 😄

Men tack för komplimangen. 😄

/Lina

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 186
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Varför har inte Rapidwanker varit här än?

Eller 3xMax

Verkar ju krångligt som fan?

Är Max uptaget...............elller MaxMax eller Max und Mourits?

Inte vet jag..................

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Odel är ju hälften av karlns efternamn och eftersom jag var dum nog att gifta mig med honom så är det ju numera mitt efternamn också.  😄

Jag hade kanske kunnat hitta på nåt roligare men tyckte att jag skulle göra det enkelt för alla andra att hålla ihop oss.  😲

/Lina

Eh... Mycket förvirrande att du har likadan avatar som MarcusRombo. Tur att ni har olika nick! 🙂

Alltid när Odels tant skriver tror jag att forumet buggat sönder totalt. Jag läser sällan nick utan kikar mer på avataren 🙂

Jaså?

Jag hade min avatar före dig. 🙂 Jag blev medlem den 5 april... 🙂

Men jag gör dig en tjänst och byter. 😄

/Lina

Nämen vad snällt av dig 🙂

Fast jag skulle iofs inte ha någonting emot om alla hade det där hjärtat som avatar. Det är ju en väldigt tydlig symbol för kärlek, och det tycker vi ju om, right?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Varför har inte Rapidwanker varit här än?

😲

Ni skulle bara veta vad jag kallas av vissa IRL... 🙂 Men jag låter bli att nämna det för det missuppfattas ofta 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför har inte Rapidwanker varit här än?

😛

Ni skulle bara veta vad jag kallas av vissa IRL... 😛 Men jag låter bli att nämna det för det missuppfattas ofta 😛

Ni skulle bara veta vad Odel kallar mig i sovrummet. :rolleyes:

Men jag låter bli att nämna det för det missuppfattas väldigt ofta. 😄

/Lina

(Mer kärlek till folket MarcusRombo) 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Varför har inte Rapidwanker varit här än?

😛

Ni skulle bara veta vad jag kallas av vissa IRL... 😛 Men jag låter bli att nämna det för det missuppfattas ofta 😄

Ni skulle bara veta vad Odel kallar mig i sovrummet. :rolleyes:

Men jag låter bli att nämna det för det missuppfattas väldigt ofta. 😄

/Lina

(Mer kärlek till folket MarcusRombo) 😛

😛😛

Jag vågar mig nog på att nämna mitt smeknamn (med en bifogad kort förklaring)

Det är enkelt; Runke. Och det har absolut ingenting med onani att göra. Jag fick det genom att jag hängde mycket i en krets där en viss Rickard kallades Runkard (av, för mig, okänd anledning).

Nu är det din tur Lina!

(Mycket mer kärlek till folket)

EDIT: Nu ska jag kika på Alias faktiskt 😄

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Odel är ju hälften av karlns efternamn och eftersom jag var dum nog att gifta mig med honom så är det ju numera mitt efternamn också.  😄

Jag hade kanske kunnat hitta på nåt roligare men tyckte att jag skulle göra det enkelt för alla andra att hålla ihop oss.  :rolleyes:

/Lina

Eh... Mycket förvirrande att du har likadan avatar som MarcusRombo. Tur att ni har olika nick! 🙂

Alltid när Odels tant skriver tror jag att forumet buggat sönder totalt. Jag läser sällan nick utan kikar mer på avataren 😛

Jaså?

Jag hade min avatar före dig. 😛 Jag blev medlem den 5 april... 😄

Men jag gör dig en tjänst och byter. 😛

/Lina

Mycket tjusig avatar. Ännu bättre blir det att du jämförde min fru med Thåström i sommarplågan (jojo de känner varandra så klart 😛 )

Va?

När genomgick din fru ett könsbyte dede??? 😛

Men tack för komplimangen. 😄

/Lina

Öhh, inte vad jag vet. Kvinnor har väl alltid kunnat låta så. Tycker jag. Texten kanske förvillade perspektivet?

Jag lovar inga mustacher, bara mjuka runda former och vilja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Odel är ju hälften av karlns efternamn och eftersom jag var dum nog att gifta mig med honom så är det ju numera mitt efternamn också.  🙂

Jag hade kanske kunnat hitta på nåt roligare men tyckte att jag skulle göra det enkelt för alla andra att hålla ihop oss.  :rolleyes:

/Lina

Eh... Mycket förvirrande att du har likadan avatar som MarcusRombo. Tur att ni har olika nick! 🙂

Alltid när Odels tant skriver tror jag att forumet buggat sönder totalt. Jag läser sällan nick utan kikar mer på avataren 😄

Jaså?

Jag hade min avatar före dig. 😛 Jag blev medlem den 5 april... 😄

Men jag gör dig en tjänst och byter. 😄

/Lina

Mycket tjusig avatar. Ännu bättre blir det att du jämförde min fru med Thåström i sommarplågan (jojo de känner varandra så klart 😛 )

Va?

När genomgick din fru ett könsbyte dede??? 😛

Men tack för komplimangen. 😛

/Lina

Öhh, inte vad jag vet. Kvinnor har väl alltid kunnat låta så. Tycker jag. Texten kanske förvillade perspektivet?

Jag lovar inga mustacher, bara mjuka runda former och vilja.

Ehhhmm...

Hade du låt nummer fem eller?

No offence.

/Lina 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote:

Jag vågar mig nog på att nämna mitt smeknamn (med en bifogad kort förklaring)

Det är enkelt; Runke. Och det har absolut ingenting med onani att göra. Jag fick det genom att jag hängde mycket i en krets där en viss Rickard kallades Runkard (av, för mig, okänd anledning).

Nu är det din tur Lina!

(Mycket mer kärlek till folket)

EDIT: Nu ska jag kika på Alias faktiskt  😛

End quote:

Nej du så kul ska vi inte ha! 😛 Du får fråga Odel om du verkligen vill veta. :rolleyes:

/Lina

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför har inte Rapidwanker varit här än?

Jag har blivit hjärntvättad av friidrotten och orkar inte ta mig ur soffan mellan grenarna.

Det kulturellt högtstående namnet Rapid Wanker (som faktiskt inte godkänns på alla forum) har hängt med sedan jag satt och spelade Quake över ett 33.6-modem. Det fastnade på något sätt som ett helt koncept, och har hittills inte varit upptaget när jag ska regga mig nå'nstans 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt namn kommer från lågstadiet nångång, har haft många namn sen dess men det är det här som hängt i. Jävligt fånigt namn men det är inte alltid man får välja vad man blir känd som 😄

Använder det här på forumet i hopp om ( 😆 ) att jag ändå aldrig kommer träffa nån härifrån... vilket kanske skiter sig om man springer på Thimmie nån gång under de två kommande åren på rockcity..

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, mitt kommer av födsel och ohejdad vana..... Orsaken att jag har "förnamn_födelseår_inital i efternamn" är endast beroende på att det kan jag komma ihåg.... Är man ett halvsekel gammal och på väg att bli senil så gäller det att ha enkla saker 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom mitt ena efternamn är Royen, och det andra är Larsson (och som farsan brukar säga: "Vem fan vill heta Larsson?!") blev det royen. Är dessutom det enda förutom Johan jag blivit kallad, trots att jag inte spelat fotboll eller gjort lumpen.

Och ja, jag har också haft mer eller mindre ocoola nicknames som jag sedermera gjort mig av med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom min musikaliska huvudsyssla när jag registrerade mig (bandet Hidden) är mycket centrerad kring H.P Lovecrafts mytologi så blev det hans stora havsmonster som fick låna ut sitt namn. Eftersom jag gillar att segla så kändes det passande också 😱

Om inte det var nördigt nog så bildade vi dessutom bandet när vi pluggade litteraturvetenskap. Inte för att vi är särskilt djupa typer, men ändå 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har väldigt länge identifierat mig med katter, mycket på grund av den där sovande egenskapen, men midre för den där smidiga sidan. Sedan så tyckte jag mitt gamla "artistnamn" inte funkade så bra, och namnet jag använt på andra communities var för omständigt. Katt heter Neko på japanska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg ett TV-program för 15 år sedan när några extrem-idrottare pratade om en "peak experience", dvs någon slags extrem adrenalin-rush efter att hoppat fallskärm från ett högt berg eller nåt.

Just på detta forum blev det "pXp" som en sorts förkortning, men egentligen använder jag bara "peAk"

//peAk

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade idé torka när jag gick med så jag bara tog mina initialer med en punkt emellan. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...