Jump to content
Annons

Hur kom ni på era Alias


dede

Recommended Posts

... "Wunderkind" och "Kjempegräjjt-gutt" och "Sorcero del magnifico" och, naturligtvis, "Wonderboy"...

Det är lämpligare med kommatering än upprepat och-ande.

/Svenska språknämnden

😉

noterade inte detta förrän du skrev det..... men du har natürlisch helt rätt.

Wonderboy: Wart har dü varit?.... ich habe dich gesaknat.

EDIT ---> Något för den tÿska språknämnden att bita i ein bishen kanske?

Nu har Brojd gått och blivit språkvårdare också!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 186
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

... "Wunderkind" och "Kjempegräjjt-gutt" och "Sorcero del magnifico" och, naturligtvis, "Wonderboy"...

Det är lämpligare med kommatering än upprepat och-ande.

/Svenska språknämnden

😉

noterade inte detta förrän du skrev det..... men du har natürlisch helt rätt.

Wonderboy: Wart har dü varit?.... ich habe dich gesaknat.

EDIT ---> Något för den tÿska språknämnden att bita i ein bishen kanske?

Nu har Brojd gått och blivit språkvårdare också!

Äh, han försöker bara skÿla över sina latinoinfluenser genom att flirta med tüskan. 🙂

***

Hej själv Dunderklumpen! Jag ber genast om uschäkt för mitt språkpolisiära åter/överfall. Jag känner att min omsorgsfullt uppbyggda språkliberalapproach fick sig en svår självförvållad knäck där. Med oskarpa sekateurer blir häcken snett ansad.

Om solen skiner i öst? Själv väntar jag med spänning på att Brojds verk "Stalingrad" ska dyka upp på demosidan, så får vi svar på det.

Nej tonkontrollen sitter kvar - det blir sånt mysigt mwaap-ljud med den i botten - men jag har bytt 5-lägesomkopplare på min Ibanez. Nu sprakar det inte längre sådär gosigt när jag rycker i pluppen för att byta till halsmicken!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu sprakar det inte längre sådär gosigt när jag rycker i pluppen!

Mallhagen, är Du medveten om hur ovanstående uttalande skulle kunna tolkas?! 😉

Jag märker att du vässat din häcksax under sommaren Blunderstojet. Kul att du är road Dundertanten, men det var du som började! Det var nåt med behandling av välansade häckar på rad!

Spring nu oh lyss till Sabatons Primo Victoria, den ligger på demosidan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har spelat en hel del CS genom åren och bytt från det

ena till det andra. Det här är en gammal nyttjad alias-

stavelse som inte har något ursprung alls.

Låter lite Alviskt om jag får likna det med nåt.

Katten hette Nelerion tills jag gav bort honom, bara det

är ju en anledning.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen tillbaka din gamla banan!

Kul att se dig igen..... jag har saknat dina galenskaper under din frånvaro....

Vart har du hållit hus?

Vadå, "gammal banan"? Vadå, "se mig igen"? Syns jag? Vadå, "galenskaper"? Jag är väl alltid korrekt och balanserad i mina inlägg?

Vart jag har hållit hus? Jo, det skall jag säga, herr vrånge dalmas och Ni andra! Jag har varit i den andra världen, Ni vet, den där utanför cyberspace. Jo, jag förstår att Ni tycker det låter jättekonstigt men det är ett jättespännande ställe! Där kan man träffa folk på riktigt och man behöver inte göra inlägg först och uppmana folk att komma till något IRL! Det funkar fin-fint ändå!

Nä, slit nu bort Era, av självbefläckelse, besudlade händer från tangentborden och packa Era bleka arslen ur vagnen och bege Er ut i friska luften medan vi fortfarande har lite sommar kvar! Glöm för all del inte att tvaga Er först, stackare!

Det är beklämmande att se vad som har hänt medans jag levt livet. Tråkiga trådar, dumma inlägg och inget enda riktigt bråk under hela sommaren, skärpning!

Å andra sidan, nu är ju jag tillbaka så nu skall det väl hända saker igen!

Har Ni sett till Bluffo och Pubisrings-Roffe på sistone?

Måste dock medge att jag missat tre fantastiska musikupplevelser i sommar: U2 på Ullevi var tydligen magiskt. Har pratat med ett 20-tal personer, alltifrån jättefansen Allan-Sven-Bertil till sådana som mest gick av nyfikenhet. ALLA säger att konserten var fullständigt magisk! Rammstein var tydligen också väldigt bra trots dagsljus och spöregn. Dock skadade sig Till tydligen under denna spelning så att Rammsteins vidare turnerande har fått skjutas upp. ACT spelade på gratisfestivalen i Slottskogen i lördags. Enligt bandkompisarna spelade de flera låtar från kommande skivan och det lät väldigt lovande!

Skit ner Er!

För det första skulle jag mycket hellre vara överpojken än underpojken om jag nu sitter i fängelse. Vilket jag tror du gör. En del kör med att de flyttat ut på landet och inte har bredband längre. Först trodde jag det var dina obetalda fakturor som gjorde att du försökte att skylla din frånvaro här på sol, sommar och Pripps Blå. Nu inser jag att det var mycket allvarligare än så. Så uppenbart ändock fördolt i ditt Nick................

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...